שיווק ופרסום
Two65 של גבי אטל ורן ברקו מתחילה לעבוד: יוצאת בקמפיין לאגאדיר יחד עם 'מו אנד אר'
אגאדיר שנוהגת לצאת בקמפיינים שאינם בלב הקונצנזוס יוצאת בקמפיין קיץ תחת הכותרת RICH TASTE. החברה תעלה בקמפיין חוצות בתל אביב ש-10% ממנו יהיה על טהרת השפה הצרפתית במטרה להגיע לקהל היעד של התיירים מצרפת
מספר שבועות לאחר שסיים את דרכו בזניט מדיה לאחר יותר מעשור - חברת הקריאייטיב מדיה שבבעלותו של גבי אטל ושותפו רן ברקו - Two65 - יוצאת לדרך בקמפיין הגדול הראשון למותג ההמבורגרים אגאדיר. על הקריאייטיב הופקדה חברת המיתוג מו אנד אר בבעלות משה מוגרבי וקרן ארנלדס.
אגאדיר שנוהגת לצאת בקמפיינים שאינם בלב הקונצנזוס יוצאת בקמפיין קיץ תחת הכותרת RICH TASTE. הקמפיין נועד לקדם את ארוחת המבורגר הפרימיום מבשר וואגיו באגאדיר. Two65 של ברקו ואטל תרמה את תרומתה בגזרת הקריאייטיב מדיה עם שילוט חוצות שכולו על טהרת הצרפתים כדי לכבוש את קהל התיירים הצרפתי ששוטף את רחובות תל אביב בקיץ. כ-10% מהפוסטרים הופקו בשפה הצרפתית וימוקמו בתל אביב ברחוב בן יהודה, בוגרשוב, נווה צדק והמלונות בעיר על גבי מתקני החוצות של חברת JCDecaux.
גבי אטל, Two65: "בחודש אוגוסט ישנם כ-50,000 צרפתים בישראל, רובם נופשים בתל אביב, על כן הכיתוב בצרפתית של הקמפיין יבלוט בין כל שלטי החוצות בעברית ויצור עניין מיוחד בדגש על הקריאייטיב המשובח של הקמפיין".
ססיליה סיון מנהלת השיווק של אגאדיר: "אין ספק שאגאדיר דואגת תמיד לחדש ולהישאר הראשונה בתחומה. בימים אלה אנו משיקים את קמפיין הקיץ הבולט והקריאייטיבי שלנו. מדובר בקמפיין שנון אשר יצור טעם של עוד בדיוק כמו הארוחות המלאות טעם עשיר ויוקרתי והבשר האיכותי שלנו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(15):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
15.כמה שווה?איתן 08/2015/21הגב לתגובה זו0 0הייתי אומר שבדרום ת"א אפילו 100 ש"ח לחצי שעה גמישה. בלי נשיקות.סגור
-
14.הנה הפרסומת השנייה בסדרהאלכס 08/2015/09הגב לתגובה זו0 0https://www.youtube.com/watch?v=P3dQ2N7Op8wסגור
-
13.עצובהמבורגר 08/2015/07הגב לתגובה זו3 0אגאדיר באמת היו עושים פרסומות קצת אחרות ונועזות אבל הפרסומת (?) הזו היא פשוט לא מספיק טובה. אמנם אנחנו מדברים עליה כמובן - ויגיד המשרד שכמובן זו הייתה המטרה - אבל היא לא נועזת, לא באמת בוטה וגם ברמת האסטרטגייה עושה רושם שמשהו ניסה לשחזר את הנוסחה המוצלחת של גולסטאר מלפני חודש.סגור
-
12.רן ברקו עוד חי?רק שאלה 08/2015/06הגב לתגובה זו0 0הוא לא נסגר יחד עם נקסט אין?סגור
-
11.דוחה ולא קרייאיטיבי. הכי עלוב שיש. (ל"ת)מיצי 08/2015/06הגב לתגובה זו11 0סגור
- טען עוד
-
10.מצחיק רצח (ל"ת)גדולללללללללללללל!!! 08/2015/06הגב לתגובה זו0 7סגור
-
9.ב 85 ש"ח מזמינים איזו שיפתונית שתענג את כולם! (ל"ת)דן 08/2015/06הגב לתגובה זו1 0סגור
-
8.טעם של הצלחההמבורגרי 08/2015/06הגב לתגובה זו3 4זה מהלך מנצח. אין בארץ דברים ב- Level הזה. זו אבולוציה טבעית של מותג, שמעלה את הרף לשאר השחקנים בקטגוריה. אין דברים כאלה יותר, חוץ מאיפה שיש.סגור
-
7.קמפיין אגאדירמיצי 08/2015/05הגב לתגובה זו5 2במילה אחת : דוחה !! אני לא מזמינה אצלהם יותר! חבל היה טעים...סגור
-
6.חוץ מסקס. אטל לא יודע לעשות הרבהשמרית כוסטס 08/2015/05הגב לתגובה זו5 0ג. אטל חזק בפרסומות נוטפות סקס. יאללה תחדש כבר. הבנו את קמפיין הכוס שלך ודומיו. תראה לנו שאתה יודע גם דברים אחריםסגור
-
5.מה זה השיט הזה???פרסומאי מעולם הפרסום 08/2015/05הגב לתגובה זו7 0אגאדיר איבדו לפני כמה שנים את הקמפיינים המגניבים שעשו. מה הקטע פה?סגור
-
4.מה זה החרא הזה?! (ל"ת)דבר המבקר 08/2015/05הגב לתגובה זו6 0סגור
-
3.הפרסום בצרפתית גדול (ל"ת)פיליפ 08/2015/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.יואוו אדיר יעשה רעש (ל"ת)רונית 08/2015/05הגב לתגובה זו0 1סגור
-
1.ענק (ל"ת)סיוון 08/2015/05הגב לתגובה זו0 1סגור