שיווק ופרסום

Two65 של גבי אטל ורן ברקו מתחילה לעבוד: יוצאת בקמפיין לאגאדיר יחד עם 'מו אנד אר'

אגאדיר שנוהגת לצאת בקמפיינים שאינם בלב הקונצנזוס יוצאת בקמפיין קיץ תחת הכותרת RICH TASTE. החברה תעלה בקמפיין חוצות בתל אביב ש-10% ממנו יהיה על טהרת השפה הצרפתית במטרה להגיע לקהל היעד של התיירים מצרפת
משה בנימין |  15
אגאדיר (צילום יח"צ)
מספר שבועות לאחר שסיים את דרכו בזניט מדיה לאחר יותר מעשור - חברת הקריאייטיב מדיה שבבעלותו של גבי אטל ושותפו רן ברקו - Two65 - יוצאת לדרך בקמפיין הגדול הראשון למותג ההמבורגרים אגאדיר. על הקריאייטיב הופקדה חברת המיתוג מו אנד אר בבעלות משה מוגרבי וקרן ארנלדס
אגאדיר שנוהגת לצאת בקמפיינים שאינם בלב הקונצנזוס יוצאת בקמפיין קיץ תחת הכותרת RICH TASTE. הקמפיין נועד לקדם את ארוחת המבורגר הפרימיום מבשר וואגיו באגאדיר. Two65 של ברקו ואטל תרמה את תרומתה בגזרת הקריאייטיב מדיה עם שילוט חוצות שכולו על טהרת הצרפתים כדי לכבוש את קהל התיירים הצרפתי ששוטף את רחובות תל אביב בקיץ. כ-10% מהפוסטרים הופקו בשפה הצרפתית וימוקמו בתל אביב ברחוב בן יהודה, בוגרשוב, נווה צדק והמלונות בעיר על גבי מתקני החוצות של חברת JCDecaux
גבי אטל, Two65: "בחודש אוגוסט ישנם כ-50,000 צרפתים בישראל, רובם נופשים בתל אביב, על כן הכיתוב בצרפתית של הקמפיין יבלוט בין כל שלטי החוצות בעברית ויצור עניין מיוחד בדגש על הקריאייטיב המשובח של הקמפיין".
 
ססיליה סיון מנהלת השיווק של אגאדיר: "אין ספק שאגאדיר דואגת תמיד לחדש ולהישאר הראשונה בתחומה. בימים אלה אנו משיקים את קמפיין הקיץ הבולט והקריאייטיבי שלנו. מדובר בקמפיין שנון אשר יצור טעם של עוד בדיוק כמו הארוחות המלאות טעם עשיר ויוקרתי והבשר האיכותי שלנו".

תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    כמה שווה?
    איתן 08/2015/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי אומר שבדרום ת"א אפילו 100 ש"ח לחצי שעה גמישה. בלי נשיקות.
    סגור
  • 14.
    הנה הפרסומת השנייה בסדרה
    אלכס 08/2015/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.youtube.com/watch?v=P3dQ2N7Op8w
    סגור
  • 13.
    עצוב
    המבורגר 08/2015/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אגאדיר באמת היו עושים פרסומות קצת אחרות ונועזות אבל הפרסומת (?) הזו היא פשוט לא מספיק טובה. אמנם אנחנו מדברים עליה כמובן - ויגיד המשרד שכמובן זו הייתה המטרה - אבל היא לא נועזת, לא באמת בוטה וגם ברמת האסטרטגייה עושה רושם שמשהו ניסה לשחזר את הנוסחה המוצלחת של גולסטאר מלפני חודש.
    סגור
  • 12.
    רן ברקו עוד חי?
    רק שאלה 08/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא נסגר יחד עם נקסט אין?
    סגור
  • 11.
    דוחה ולא קרייאיטיבי. הכי עלוב שיש. (ל"ת)
    מיצי 08/2015/06
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    מצחיק רצח (ל"ת)
    גדולללללללללללללל!!! 08/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 9.
    ב 85 ש"ח מזמינים איזו שיפתונית שתענג את כולם! (ל"ת)
    דן 08/2015/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    טעם של הצלחה
    המבורגרי 08/2015/06
    הגב לתגובה זו
    3 4
    זה מהלך מנצח. אין בארץ דברים ב- Level הזה. זו אבולוציה טבעית של מותג, שמעלה את הרף לשאר השחקנים בקטגוריה. אין דברים כאלה יותר, חוץ מאיפה שיש.
    סגור
  • 7.
    קמפיין אגאדיר
    מיצי 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    5 2
    במילה אחת : דוחה !! אני לא מזמינה אצלהם יותר! חבל היה טעים...
    סגור
  • 6.
    חוץ מסקס. אטל לא יודע לעשות הרבה
    שמרית כוסטס 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ג. אטל חזק בפרסומות נוטפות סקס. יאללה תחדש כבר. הבנו את קמפיין הכוס שלך ודומיו. תראה לנו שאתה יודע גם דברים אחרים
    סגור
  • 5.
    מה זה השיט הזה???
    פרסומאי מעולם הפרסום 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אגאדיר איבדו לפני כמה שנים את הקמפיינים המגניבים שעשו. מה הקטע פה?
    סגור
  • 4.
    מה זה החרא הזה?! (ל"ת)
    דבר המבקר 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 3.
    הפרסום בצרפתית גדול (ל"ת)
    פיליפ 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יואוו אדיר יעשה רעש (ל"ת)
    רונית 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    ענק (ל"ת)
    סיוון 08/2015/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור