שיווק ופרסום

הפינה של אייס ברדיו ת"א: איך שרף אסי עזר את דפנה לוסטיג - בלי אפילו למצמץ?

כתב הפרסום משה בנימין שוחח עם אסי עזר ודפנה לוסטיג על התופעה הוויראלית בארה"ב - היהודי השמן שעושה מיליונים באינסטגרם. ואז התחיל דיון ער באולפן... האזינו
כתבי אייס | 
אסי עזר דפנה לוסטיג (צילום מתוך עמוד הפייסובק של רדיו ת"א)
כמה עושים סלבס ישראלים על פרסום מותגים באינטסגרם שלהם? זה בדיוק הדיון שהתעורר באולפן תכנית הבוקר של רדיו תל אביב היום (יום ב'), במהלך הפינה של אייס. כתב הפרסום של האתר, משה בנימין, סיפר לאסי עזר ודפנה לוסטיג - 2 חיות אינסטגרם בעצמן - על ג'וש אוסטרובסקי, הידוע בכינויו Fat Jew (יהודי שמן), שהפך לאחת התופעות הוויראליות הגדולות של השנים האחרונות בארה"ב - עם למעלה מ-5 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-250 אלף בטוויטר. כמה כסף הוא עושה מפרסום מותגים, ואיך "מכר" אסי את דפנה? 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה