שיווק ופרסום
מצעד הפרסומות של אייס לא נכנע לבינוניות!!! הקמפיינים של השבוע דווקא כן
השבוע מרכין 'המצעד' ראש לזכרן שכל כל אותן פרסומות שכבר לא ממש עובדות, ומחפש בנרות אחר קמפיין מקורי. HELP

אולי זו הנסיגה של מרקורי, או סושי מקולקול, אך משהו עבר על עולם הפרסום בשבוע החולף. קבלנו לא מעט קמפיינים חדשים משעממים ובעיקר מרגישים ממוחזרים! אז האם בתוך ים ה-More of the same הצלחנו למצוא קמפיין למקום הראשון? האמת שכן, ויש לו טעם נוסטלגי.
נ.ב
המצעד של אייס מברך את הזוכים בטקס האפי ומצפה להתייעצות גם בשנה הבאה.
המצעד של אייס מברך את הזוכים בטקס האפי ומצפה להתייעצות גם בשנה הבאה.
?
קרדיטים:
תסריט והגשה: ליאור נאור
תסריט: ארז גרינבוים
יועץ תוכן: משה בנימין
צילום ועריכה: גילי מייזלר
עורכת תוכן: עדי ברזילי
עיצוב: לילך צור
אריזה: אביבית רושה
מנהלת פיתוח עסקי: יעל שפריר
עורך ראשי: אלכסנדר כץ
תסריט והגשה: ליאור נאור
תסריט: ארז גרינבוים
יועץ תוכן: משה בנימין
צילום ועריכה: גילי מייזלר
עורכת תוכן: עדי ברזילי
עיצוב: לילך צור
אריזה: אביבית רושה
מנהלת פיתוח עסקי: יעל שפריר
עורך ראשי: אלכסנדר כץ
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.סוף סוף מישהו קצת בועטאהבתי 07/2015/10הגב לתגובה זו2 0בתעשיה לא צנועה שמאוננת על עצמה.סגור
-
1.מפתיעבני 07/2015/09הגב לתגובה זו2 0האמת שכל שבוע מופתע מחדש.. מרגיש מאוד מקצועי ולא מתייפיף לתעשיה . והמשקה המוגזם - מומלץ חחחסגור