שיווק ופרסום

ת"א - ניו יורק - אמסטרדם: משרד 'אלנבי' נכנס לשותפות עם סוכנות הולנדית

בית קונספטים שכולל את סוכנות הדיגיטל GO UFO, נכנס לשותפות עם חברה הולנדית מקומית בשם kwartvoorhalf ומוציא אותה לדרך בקמפיין לאדידס ולמועדון הפאר אייאקס
משה בנימין |  1
אלנבי אמסטרדם (צילום יח"צ)
משרד הפרסום ובית הקונספטים אלנבי בבעלותם של שרוליק איינהורן וגיא אסיף ומנוהל על ידי ערן ניזרי תוקע דגל נוסף על הגלובוס. לאחר הסניף הניו יורקי שמנוהל על ידי אלי פאר, החברה משיקה סוכנות בשם אלנבי אמסטרדם בשותפות עם חברה גרילה ובאזז מקומית בשם kwartvoorhalf. יריית הפתיחה של שיתוף הפעולה בין הצדדים הוא קמפיין משולב עבור קבוצת הכדורגל אייאקס ומותג הספורט אדידס.
הקמפיין מקדם את חולצות אדידס החדשות של הקבוצה המצליחה והאהודה ביותר בתולדות הולנד, בסרטון שמתאר שיתוף פעולה בין נותני שירות שונים, שהפתיעו את הלקוחות עם אתגרים מיוחדים כדי שיוכיחו בדרכים שונות ומשונות את אהבתם לקבוצה ובתמורה יזכו במדים בחדשים. בין נותני השרות נהגי מוניות המחייבים את הנוסעים לשיר את המנון הקבוצה, מספרות המשלבות בתספורת את סמלי הקבוצה, בעלי מסעדות ובעלי מועדוני משחקים. 
 

Dankjewel Amsterdam! Thank you Amsterdam!#wijzijnajax #wijzijnamsterdam

Posted by AFC Ajax on Saturday, June 27, 2015
ההכרות הראשונה בין אלנבי הישראלית ל-kwartvoorhalf ההולנדית נוצרה כאשר 2 הגופים השיקו, כל אחד בארצו את קמפיין הייניקן סיטי. החברה ההולנדית קיימת מזה 3 שנים והחברה המשותפת תחת השם אלנבי אמסטרדם הוקמה בפועל בחודש מארס האחרון. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי מוביל את הסניף הניו יורקי?
    סלמה 06/2015/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא כל כך ברור מהכתבה
    סגור