שיווק ופרסום

"לפני 6 שנים הפקתי פרסומת למועדון - סרטון פורנו חובבני; עד היום הוא רץ בוואטסאפ"

אבי קסוטו רוזנברג, הבעלים של 'פה לאוזן', מספר ל-Under40 על הילדות (הדפוקה והמעולה), ימיו (הארוכים) כ-DJ, קמפיין (המנצח) הליכוד, והרגע המכונן הזה ב-2013

משה בנימין |  12
אבי קסוטו רוזנברג (צילום יח"צ)
בסוף 2013, בשיא העבודה עם הרכב לא כוחותאבי קסוטו רוזנברג קלט לפתע שאולי הוא באמת טוב במה שהוא עושה. בגיל 39, קסוטו שנשוי לערבה ואבא ל-2 הבנות שירה ואלמה, מציין כבר 8 שנים כבעלים ומנכ"ל של חברת הסושיאל ושיווק הגרילה פה לאוזן. הוא לא מוכן שהעובדים שלו יישארו במשרד אחרי השעה 17:00, משתדל שלא להתקע בבית מול הטלוויזיה ושואב השראה מאנשים מכובדים ומצליחים ששומרים על לוק וגישה צנועה. 
בין לקוחות פה לאוזן נמנים אגד, ישרוטל, בנק יהב, לוטו, רב בריח, בלקן ביט בוקס, קניוני ארנה ועוד. עוד לפני כן, בשנים 2002 עד 2007, הוא היה הבעלים של מועדון הנטאשה בעמק חפר, מפיק בחברת מולטימידה במשך שנתיים ו-DJ במשך 15 שנה, משנת 1984. 
1. עבודה: אני עובד מגיל 8 בערך, תמיד רק במה שאני אוהב. 'פה לאוזן' זה מיצוי של כל מה שאני יודע להביא לשולחן ומאמין בו: קריאייטיב, עבודה בצוות חזק, חופש יצירתי ועסקי והעיקר - ליהנות ולהיות גאה באמת ממה שאתה עושה.
2. בית: את אשתי הכרתי לפני 17 שנה בקיבוץ תל קציר ומאז אנחנו יחד, יש לנו חיים מאוד אינטנסיביים, עברנו הרבה מאוד יחד, חיינו בהמון מקומות בארץ, את העסקים אנחנו תמיד מנהלים יחד והקמנו בית די רועש ושמח בשכונת הראשונים ברמת גן. 

עם המשפחה
יש לנו 2 בנות מדהימות ולא פראייריות... בבית יש הרבה חופש, ואנחנו משתדלים לצאת כמה שיותר ולא להיתקע מול הטלויזיה. התחביב המיתולוגי שלי הוא לתקלט ואני דואג להישאר בעניינים ולנגן מדי פעם במסיבות ובבארים של חברים, ובכלל, אני מאוד אוהב את הלילה.
3. ילדות: דפוקה לגמרי אבל מעולה. גדלתי ברמת השרון וזכור לי בעיקר מנהג די מוזר, מגיל צעיר אהבתי מאוד להגיע לתחנה המרכזית הישנה בתל אביב לבד, בלי שאף אחד ידע, הייתי יכול להסתובב שם שעות, הרחובות ההארד-קור, המציאות הלא-פשוטה והאנשים שם פשוט היפנטו אותי.
4. לא יודעים עלי ש... בתחילת הדרך הפקתי פרסומת למועדון תל אביבי שהייתה בעצם סרטון פורנו-חובבני-הארדקור. אחד הדברים הוויראליים שהיה לי בהם חלק (כמה מיליוני צפיות). זה קרה אמנם לפני 6 שנים אבל הסרטון מסרב להיעלם וקיבלתי אותו כבר כמה פעמים בוואטסאפ. החוויה עצמה היתה נוראית.
5. הישג: ללא ספק ניהול הסושיאל במטה הפרסום של הליכוד תחת רמי יהודיחה מ-LEAD. עבדנו שם בצוות ייעודי של אנשי מקצוע שכל אחד מהם הוא טריפ בפני עצמו. זה היה הקמפיין הכי אינטנסיבי שלקחתי בו חלק. התרומה המשמעותית ביותר שלי שם היתה לדעתי הקונספט של סרטון ה"ביביסיטר". היה כיף לראות אותו עף לכל עבר ולדעתי הוא שבר כמה שיאים בתחום.

 

6. רגע מכונן: סוף 2013, כשקמפיין הזוי שעשיתי להרכב 'לא כוחות' (גלעד כהנא מ'ג'ירפות' ותמיר מוסקט מ'בלקן ביט בוקס') לסינגל בשם "נדל"ן" התפוצץ ותפס תאוצה הרבה מעבר למה שציפינו. פתאום קלטתי שאולי אני מבין משהו במה שאני עושה. מאז אני מאד משקיע בתחום המוזיקה, אני מאמין שזה תחום שאתה יכול הכי להתפרע בו, לבדוק גבולות ולעוף לאן שבא לך. זה מאוד חשוב להתפתחות של משרד שעיקר העיסוק שלו הוא קריאייטיב.


7. רגע מביך: הגעתי לפרזנטציה לחברת אופנועים ובטעות כל המצגת היתה עם הלוגו והשם של החברה המתחרה. אני זוכר שכל שקופית היתה כמו נצח. לא נעים...
8. מודל לחיקוי/ השראה: יש כזה - שמעון אלון, איש עסקים מכובד מאד ששומר על לוק וגישה הכי צנועים שיש. תמיד עם טי-שירט שחורה, מחייך בגוד-וייבס ואחלה גבר שנותן לך הרגשה ש"הכל בסדר, תהיה רגוע". בכלל, יש לי חולשה לאנשים שלא עפים על עצמם יותר מדי
9. חלום: מאד פשוט - להמשיך לעשות את מה שאני עושה עם הצוות שלי, לעבוד תמיד עם הלקוחות המובילים במשק, כל אחד בתחומו. ואולי גם שאחת הבנות שלי תמשיך את דרכי.

על הסט עם צוות 'לא כוחות'

באולפן עם גלעד כהנא ותמיר מוסקט

10. מתחרים: שמח לראות מהלכים קריאייטיבים שמשרדים מתחרים שלנו מוציאים. זה מכין את הקרקע לעבודה מול הלקוחות ופותח להם את הראש. מאוד מפרגן ל: שרוטונים - חבר'ה רציניים שלא מוותרים ונלחמים על האג'נדה שלהם, אור פיאלקוב - מקצוען על בתחומו, אין שאלה שהוא לא יודע לענות לי עליה. ו-teenk - חבר'ה שעובדים נכון, הרבה כבוד.
11. מה אנדר רייטד בעיניי: הון אנושי. אם יש משפט שאני שונא זה "לכל אחד יש מחליף". לאף אחד אין מחליף, יש אולי מישהו שיעשה את העבודה במקומו. אני לא מאמין בפונקציות, אני מאמין בכח של קבוצה כשלכל אחד יש משמעות ואופק בתפקיד.
וטיפ לסיום: אל תהיו במשרד אחרי 17:00. זה חוק אצלי, אף אחד לא נשאר במשרד אחרי השעה הזו. זו בדיוק השעה שמתחילים להימרח והמוח כבר מתחיל להיות עיסתי. שום דבר טוב לא קורה אחרי 17:00. אנחנו אמנם עובדים מסביב לשעון, אבל אני מעדיף שהצוות שלי יהיה זמין מהבית וירענן את עצמו. 

תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    תותח! (ל"ת)
    איתי 05/2015/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    מחפשים אצלך עובדים????
    חם יפת 05/2015/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמישהו יגאל אותי מייסורי וייתן לי לעשות קריאייטיב כמו אצלכם :( מצידי לעבוד גם אחרי 5
    סגור
  • 9.
    מקצוענים,שירותיים ושחקני נשמה!
    רחלי 05/2015/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אוהבים אתכם בישרוטל ;-)
    סגור
  • 8.
    חושב שפה לאוזן וקאסוטו גאונים ורוצה לדבר על זה
    אבירם 05/2015/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אומר את זה, חברה מקצוענים.
    סגור
  • 7.
    שאפו!
    שירי 05/2015/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עכשיו הבנתי מי עומד מאחורי הקמפיין של גלעד כהנא.. רעיון וביצוע מושלמים שבלעדיהם לא הייתי מכירה את הפרויקט הזה. יופי!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    לקחת חלק בתעשיית הזנות והסחר בנשים
    עידית 05/2015/07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מועדוני החשפנות הם בתי בושת. בשביל לבצע את מה שנדרש מהן, הנשים צריכות לנתק את עצמן. הן מפעילות מנגנונים דיסוציאטיבים וכשאלו אוזלים מתחילה ההתמכרות. במקומך לא הייתי מתגאה בעשייה הזו, שהפכה אותך לעוד חולייה בשרשרת הזנות והסחר. כמו כן, הייתי פועלת להורדת הסרטון. הנשים שמנוצלות במועדונים, גם הן ילדות מדהימות של ההורים שלהן...
    סגור
  • 5.
    צביעות משעשעת.
    חובב מתמטיקה סרקסטי 05/2015/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מצד אחד אתה טוען שאתה לא מאמין בפונקציות אלא בעוצמות של קבוצות, אבל שתדע לך שרעיון העוצמה של קבוצה מבוסס על רעיון הפונקציות. בפרט, A ו-B יהיו קבוצות שוות עוצמה אם קיימת פונקציה חח"ע ועל בין A ל-B.
    סגור
  • 4.
    'לא ברור' כנס
    מישהו שיודע 05/2015/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתה באמת לא ברור! חברת פה לאוזן היא בין החברות המצליחות בעסק הזה, ואם אתה לא מבדיל בינה לבין חברות אחרות אז אתה לא מבין בתחום. לך תעשה שיעורי בית לפני שאתה מדבר, עצלן.
    סגור
  • 3.
    הלוואי שהיית הבוס שלי
    גלעד האדום 05/2015/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואני לא מתכוון פורנו-ווייז
    סגור
  • 2.
    תודה על הפרגון ! גם אתם עושים אחלה עבודה :) (ל"ת)
    החברים מטינק 05/2015/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    פה לאוזן ופה לפה זו לא אותה חברה?
    לא ברור 05/2015/07
    הגב לתגובה זו
    3 12
    עוד חברת סושיאל?? מתי נמצה את הטרנד המייגע הזה? כל נודניק עם 1500 חברים בפייסבוק נהיה 'חברת סושיאל' אגב, הרבה דברים טובים קורים אחרי השעה 17:00 עצלן
    סגור
  • עבדתי עם פהלאוזן תקופה ארוכה, חבר'ה מקצוענים אמיתיים ויצירתיים בטירוף. כבוד קסוטו! (ל"ת)
    יעל סויסה 05/2015/07
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור