שיווק ופרסום

הדור הבא של הענף: הדס ליבר מצטרפת ל'בריקמן' כשותפה וסמנכ"ל קריאייטיב

ליבר תחליף את יותם שרון ששימש בתפקיד ב-8 השנים האחרונות. בתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"ל ב-JWT בו סיימה בטונים צורמים לאחר הזכייה בקאן
הדס ליבר (יח"צ) (צילום יח"צ)
גדעון וטל בריקמן, הבעלים של משרד הפרסום בריקמן מכינים את המשרד לשנים הקרובות ומסמנים את דמות המפתח שתוביל את המשרד לשם - הדס ליבר שתחליף את יותם שרון הפורש לאחר 8 שנים. ליבר (39) תצטרף למשרד כשותפה וסמנכ\"ל קריאייטיב.
ליבר נכנסת ל\'בריקמן\' כשותפה לאחר כ-15 שנות קריירה בענף הפרסום. את תחילת דרכה בתעשייה היא עשתה כארטדיירקטורית ב דחף , ומשם המשיכה ל באומן בר ריבנאי ו שלמור אבנון עמיחי . כמו כן היא שימשה כמנהלת קריאייטיב ב גיתם BBDO ובתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ״לית הקריאייטיב של JWT ישראל . בשנה האחרונה היא הקימה ומנהלת את מסלול הארטדיירקשן ב״הבצפר״ של איגוד הפרסום.
בריקמן, אליו תצטרף ליבר הוא אחד ממשרדי הפרסום היציבים והוותיקים בענף. הוא לא נחשב לאחד מהשחקנים הבולטים בתעשייה, וכן גם תדמיתו ואופיו המתונים יחסית לשאר, משאירים אותו מתחת לרדאר. עם זאת הוא פועל כבר למעלה מ-25 שנה באופן עקבי ועל לקוחותיו נמנים מספר לקוחות נאמנים שרצים איתו שנים ארוכות כגון: צומת ספרים, שופרסל, יעקבי, סימנס, קונסטרוקטה, רשת מלונות רימונים ועוד.
ליבר מנגד מגיעה אליו לאחר שהספיקה, במהלך שנותיה בענף, לקחת חלק בכמה מהתקציבים של המותגים המובילים בישראל: פלאפון, אורנג\' וסלקום, קוקה קולה, תלמה, מפעל הפיס, ריגלי, אסם, לקסוס, מטרנה, אייס, הראל לוריאל ועוד. בין השאר היא חתומה על קמפיינים זוכי פרסים כגון \"אראלה\" של מפעל הפיס, \"אחרי כל ארוחה\" של ריגלי, מלון מטרנה ועוד.
טונים צורמים ומגעים בינלאומיים
כאמור, בתפקידה האחרון שימשה ליבר כזמנכ\"ל הקריאייטיב של JWT אך הקדנציה הזו בת השנה וחצי הסתיימה בטונים צורמים על רקע סכסוך מתוקשר בינה לבין בעלי המשרד יורם דמבינסקי .
לטענת ליבר, בתביעה שהוגשה לבית הדין לעבודה, הליך הפיטורים שלה מהמשרד נעשה שלא כדין, ובעקבותיו היא דורשת מדמבינסקי ו-JWT פיצוי של מאות אלפי שקלים. הדם הרע בין הצדדים המשיך, כאשר במקביל להליך הפיטורים של ליבר היא טענה בתביעתה כי יורם דמבינסקי, בעלי המשרד, הותיר אותה מחוץ לרשימת מקבלי הפרס על זכיית JWT ישראל באתגר ה- Cannes Chimera הבינלאומי של קאן וביל גייטס, במסגרתו זכה המשרד בפרס של 100 אלף דולר.
בתגובה לדברים אלו אמר בזמנו יורם דמבינסקי כי \"הדס ליבר פוטרה בגלל שלא הערכים שלה ולא ה-DNA שלה מתאימים למשרד. בית המשפט את דברו וקבע שכמו בכל העולם, המשרד הוא זה שמחליט מי מייצג אותו במעמד שכזה. ממש חבל לי שאירוע כזה בתולדות המשרד מלווה באווירה כל כך הזויה של עובדת שפוטרה\".
אירוע המריבה שהשתרבב לתביעה שהגישה ליבר כנגד דמבינסקי והמשרד הוא דווקא סימן דרך חיובי עבורה ועבור JWT. ב-2013 היתה הדס חלק מצוות הקריאייטיב אשר זכה, לראשונה בארץ, בפרס בינלאומי יוקרתי-Cannes Chimera, במסגרתו מאתגר פסטיבל קאן, בשיתוף הקרן של ביל ומלינדה גייטס את קהילת הפרסום הבינלאומית בפתרונות קריאטיביים לבעיות חברתיות בוערות.
בשנים האחרונות ליבר הפכה לשם מוכר גם בזירה הבינלאומית. היא זומנה לשפוט בתחרויות הקריאייטיב המובילות בעולם כדוגמת פסטיבל קאן, קליאו, ADC ו-LIA, כאשר עם האחרונה יצרה שיתוף פעולה מקומי שהוליד את תחרות Young Creatives שנערכה לראשונה ב-2014 ובמסגרתה נבחרו ונשלחו 2 אנשי קריאייטיב צעירים ללאס ווגאס לשבוע לימודים.
לאייס נודע עוד כי קשריה של ליבר בזירה הבינלאומית הובילו את \'בריקמן\' למגעים המתנהלים כרגע מתחת לרדאר, ועשוים להביא לשיתוף פעולה של המשרד עם אחת מהסוכנויות הבינלאומיות הגדולות.
\"לעבוד לצידם של גדעון וטל בריקמן זוהי זכות גדולה\"
לדברי ליבר: ״בתקופה האחרונה בחנתי את המשך דרכי בענף ושקלתי הצעות שונות. חיפשתי אתגר אישי לצד סביבת עבודה עם ערכים עליהם אני לא מתפשרת, יושרה ומקצועיות. אני נרגשת להצטרף אל שורותיו של אחד המשרדים הוותיקים ורבי הזכויות בענף. עבורי, לעבוד לצידם של גדעון וטל בריקמן זוהי זכות גדולה, ואני בטוחה שהחיבור בינינו יוביל לתוצאות והישגים מדהימים\".
לעניין המגעים הבינלאומיים אומרת ליבר: \"אני לא יכולה כרגע להתייחס אל השמועה, אבל זה לא סוד שעבדתי בשנתיים האחרונות על יחסי עם בכירי התעשייה בעולם, וזה אך טבעי שארתום את הקשרים הללו לטובת הבית החדש שלי כאן בארץ\".
כאמור, במקביל לכניסתה של ליבר לבריקמן, יותם שרון ששימש ב-8 השנים האחרונות כסמנכ\"ל קריאייטיב פורש מהמשרד כבעל מניות. שרון היה אחראי לקמפיינים רבים של המשרד לשופרסל, BSH, יעקבי, רשת רימונים והזכייה באפי פלטינום עם צומת ספרים. \"אני מודה לטל ולגדעון בריקמן, אנשים נדירים בנוף הפרסום שלנו, וללקוחות שהלכו איתי במשך שנים מאתגרות. כעת אני מחפש בית חדש שבו אוכל לתת למותגים נוספים את התפיסה הקריאטיבית שלי\". כך לדברי שרון.
טל בריקמן: ״אני רוצה להודות ליותם על כמעט 8 שנים טובות בהן הפך לחלק מאיתנו, ולאחל לו הצלחה גדולה בהמשך דרכו. אני מברך את הדס על הצטרפותה למשפחה ומאמין שיחד איתה נמשיך להעניק ללקוחותינו שירות מצויין, וגם נפרוץ קדימה ונגיע להישגים גדולים״.
תגובות לכתבה(19):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    אני נותן לה חצי שנה
    מקפליי 07/2015/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואללה צדקתי, חצי שנה החזיקה מעמד וגם זה יותר מדי
    סגור
  • וואלה צדקת חצי שנה בול והיא עפה
    מרטי 08/2015/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    http://www.ice.co.il/advertising-marketing/news/article/411945
    סגור
  • 12.
    נראה שמדובר במהלך מעולה
    גדעון יניב 12/2014/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ענף של אנטיפתים שלא יודעים לפרגן .
    סגור
  • 11.
    בחירה מצויינת
    אורי 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד הדס! בריקמן, עשיתם בחירה מצויינת!!
    סגור
  • 10.
    הכתב קרוב משפחה של הדס? (ל"ת)
    אנחל לוצאטי 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    שנה, שנתיים, תפתח עיניים...
    אברהם צימרמן 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נפלה לאיזה חור-שחור אבוי. הבטחות כמו חול, ואין מה לאכול. ארץ גזירה...
    סגור
  • או שמה שכתוב נכון - חשבת על זה?
    אני 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם מישהו מפרגן אז בוודאות הוא קרוב משפחה? לאן הגענו מכירה אותה - עבדה קשה כל הדרך למעלה ואת כל מה שהשיגה עשתה בעצמה ומגיע לה. הדס תמשיכי ככה
    סגור
  • 8.
    יפה להם (ל"ת)
    טוב! 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מה הוא אומר?
    רשע, 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. לבריקמן לא מגיעים "טלאנטים" זולת אלו ש"נשרפו" איפושהו או שסתם מתחשק להם לנוח. 2. "שותפות" היא מטבע עובר לסוחר אצל משפ. בריקמן. מה קרה? זה עולה כסף? כמות האנשים שהובטחה להם "שותפות" שם... 3. לא מכוונים שם גבוה. אין רצון ואין יכולת. 4. יותם איש יקר. בהצלחה לך.
    סגור
  • ל-7
    מנהלת לקוחות 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה בבריקמן היא לא בטאלנט כזה או אחר שמגיע, אלא בבעלים שלא משקיעים בקריאייטיב. עם 3 אנשי קריאייטיב + "מנהל קריאייטיב", קשה לכבוש את העולם. מספיק לראות מי עבד בקריאייטיב תחת יותם ולאן הגיעו (אלדד ויינברגר, רוני אזולאי ועוד..) כדי להבין שהבעיה היא לא חוסר כישרון, אלא אופי גרוע של המשרד.
    סגור
  • מי אתה? מה אתה רוצה? ועל סמך מה אתה כותב? (ל"ת)
    באמת רשע 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אלו יהיו ההישגים הכי גדולים של הדס ליבר:
    מירי 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. לשפוט בתחרות במאלדיבים 2. לשפוט בתחרות באקפולקו. 3. לשפוט בתחרות במונקו. 4. לשלוח יח"צ עצמי לאייס. 4. לכתוב לעצמה תגובות מפרגנות.
    סגור
  • הקנאה אוכלת ?
    שחר 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה לפרגן לבחורה שמצליחה?
    סגור
  • יהיו גם יהיו הישגים
    מירי קיטייניק דמבינס 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשי jwt, שוב הוכחתם כמה שאתם אפסים עם התגובות הללו. אני בטוח שהדס תוכיח לכם שוב כמה היא טובה מכם וכמה ההפסד כולו ורק שלכם. כמו שסמנכל קריאייטיב אחר שרבתם איתו, עזב אתכם ועבר להיות שותף במשרד ומאז עושה חיל, אני משוכנע שגם הדס תצליח היטב בלעדיכם וגם המשרד שלה יעשה חיל
    סגור
  • 5.
    מרשים מאד. בהצלחה!! (ל"ת)
    אני 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בריקמן מכוונים גבוה
    עידו 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מינוי כזה הוא ללא ספק הצהרת כוונות. יהיה מעניין
    סגור
  • 3.
    אחלה בחירה של בריקמן (ל"ת)
    בהצלחה הדס 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לקוחה
    יעל 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם מקסים, כשרון גדול ונדיר למצוא חיוביות כמו שיש לה. בהצלחה בדרך החדשה
    סגור
  • 1.
    ואוו
    ענת 12/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד מתוקה, מגיע לך! ובריקמן, זכיתם!
    סגור