שיווק ופרסום

לאחר שנתיים ב'אברהם': 'החברה להגנת הטבע' במגעים לאיתור משרד חדש

משרד הפרסום 'אברהם' החל לעבוד עם 'החברה להגנת הטבע' לקראת חגיגות ה-60 לעמותה. בימים אלה מנהלת החברה פגישות ומגעים מספר משרדים
החברה להגנת הטבע (צילום לוגו)
כשנתיים לאחר שהחלו לעבוד עם משרד הפרסום \'אברהם\' בבעלותם של יריב אברהם, דודיק כץ ונסים מויאל - החברה להגנת הטבע מגששת בענף הפרסום לקראת העברת התקציב לידיו של משרד פרסום אחר - כך נודע לאייס.
לאייס נודע עוד כי בימים אלו מנהלת החברה להגנת הטבע מגעים עם לפחות 3 משרדים שעשוים לקבל את התקציב לאחר סיום ההתקשרות עם אברהם. בחברה מוסרים לאייס כי העמותה מחפשת אחר \"משרד פרסום שיתאים לדרישות ולצרכים שלה\".
בחודשים האחרונים הקמפיינים המובילים של \'אברהם\' עבור החברה להגנת הטבע קידמו את \"פסטיבל הצפרות הבינלאומי בעמק החולה\" ואת \"הרפורמה להצלת הים התיכון\" תחת הכותרת \"דגים באחריות\". תקציב הפרסום של החברה להגנת הטבע אינו מהגבוהים בשוק בלשון המעטה. ב-2013 הוא עמד על כ-350 אלף דולר במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום וב-2014, נכון לעכשיו, על סכום זהה.
בחברה להגנת הטבע אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה