שיווק ופרסום
המנכ"לים בחרו: קבלו את הפרסומאים הנחשקים והנחשבים ביותר בישראל
24 מנכ"לים מהמשרדים המובילים השתתפו בפרויקט מיוחד וראשון מסוגו ובחרו באנשים שהם היו נותנים הכל כדי לגייס ל-4 תפקידים: סמנכ"ל קריאייטיב, דיגיטל, אסטרטגיה וניהול לקוחות. אייס מציג: הדרים-טים של הענף
מי הם אנשי הפרסום הנחשקים והמבוקשים ביותר בישראל, אלו שכל משרד היה שמח לגייס לשורותיו, וכל פרסומאי היה שמח להיכלל ביניהם? פרויקט מיוחד וראשון ומסוגו של אתר אייס לכבוד השנה העברית החדשה, מציג בפניכם את האנשים המוערכים ביותר בענף הפרסום, על פי בחירתם של האנשים הבכירים ביותר בענף - 24 מנכ\"לים של משרדי הפרסום המובילים בארץ.
בענף שמוצף בכישרונות שנבחנים על בסיס יומיומי, מדובר בשאלה לא קלה לתשובה. מסיבה זו בחרנו לפנות למנכ\"לים של משרדי הפרסום המובילים בישראל - אלו שהמילה שלהם היא זו שקובעת בסוף היום לגבי כל גיוס לתפקידים החשובים במשרד. בפרויקט השתתפו 24 מנכ\"לים שמהווים ייצוג הולם של המשרדים בעשירייה הראשונה, השנייה והשלישית של הענף.
השאלה שהוצגה בפניהם הייתה זו: \"בהנחה שיש לכם אפשרות מלאה לגייס את מי שאתם רוצים (לא מהמשרד שלכם) ל-4 התפקידים הבאים: סמנכ\"ל לקוחות, סמנכ\"ל דיגיטל, סמנכ\"ל אסטרטגיה וסמנכ\"ל קריאייטיב, במי הייתם בוחרים?\". חופש הבחירה שהוענק להם היה רחב למדי ולא הוגבל אך ורק למשרדים מתחרים בישראל, אלא כלל גם את שוק הפרילנסרים והישראלים שעובדים כיום בחו\"ל.
המנכ"לים הבוחרים
המנכ\"לים שהשתתפו בפרויקט: קובי ברקי, גיא בר, צור גולן, גולן נוחיאן, אלון מוליאן, קרן קיי, רמי יהודיחה, גיא וינברגר, אורי עיני, רובי ברזני, ארז רובינשטיין, ריצ\'י הנטר, ניר פרח, אורי ביילין, יוסי לובטון, יניב מלינרסקי, שהר לוינשטיין, אילון זרמון, ניב חורש, גיא קלנר, יורם לוי, יוסי צרפתי, אסי שביט וירון מרחב.
בשל עובדה זו, השונות שהתקבלה בתשובות הייתה גדולה באופן טבעי. לא פחות מ-64 שמות שונים התקבלו מתוך 86 שמות שהתקבלו בסך הכל (לא כל המשיבים הצליחו לבחור מועמדים לכל 4 התפקידים). בפער בין המספרים חבויים להם השמות הבולטים ביותר בענף - אלו שהוזכרו פעמיים, 3 פעמים ואחד בודד שכבש את הקטגוריה בה השתתף, עם 4 קולות. בתוך כך יש לציין כי בהתבסס על העובדה שהמנכ\"לים קיבלו מרחב פעולה גדול להצבעה - גם אלו ששמם הוזכר פעם אחת בלבד יכולים לראות עצמם כחלק מה-A list של הענף - לא דבר של מה בכך.
כפי שנקבע מראש - התשובות שהועברו לאייס מפורסמות כאן, אך הבחירות הפרטיות של כל מנכ\"ל שהשתתף נשארו חשאיות, זאת על מנת לאפשר להם חופש בחירה מלא וללא חשש.
הקטגוריה שהתמלאה בשמות (22) היא סמנכ\"ל הקריאייטיב - זו שכל משרד פרסום חייב כפונקציה אצלו וכל מנכ\"ל מרגיש שיש לו הכרות טובה איתה. בקטגוריית האסטרטגיה והלקוחות, התקבלו 15 שמות שונים ולעומתם קטגוריית הדיגיטל עם 12 שמות שונים. בחלוקה שמוצגת למטה - מופיעים בתמונות הפרסומאים שזכו למירב הקולות בכל קטגוריה (בהתאם לגודל) ומתחת שמות הפרסומאים הנוספים שהוזכרו כ\"נחשקים ונחשבים\".
הבולטים ביותר בקריאייטיב
שמות נוספים שנבחרו בקטגוריה: שאול נפתלי, שרי סימן טוב, טל ריבן, עמית סטולר, אמיר אריאלי, רובי ניסן, הדס ליבר, איתי גלאון, רני צלח, עידו בן דור, ניר לוי, טל רביב, בן סבר, גדעון עמיחי, אלון זייפרט, ינאי וולף, ספי שקד
הבולטים ביותר בדיגיטל
שמות נוספים שנבחרו בקטגוריה: עמית גורביץ\', אלדד אביטן, ליאת בקייר, ניר רפואה, מעיין טירנגל, אמיר וויס, אלון מוליאן, מיכאל מיטרני, הדר גור אריה
הבולטים ביותר באסטרטגיה
שמות נוספים שנבחרו בקטגוריה: ירון תגר, אסף חתוכה, אלדד היילוויל, ליבי כץ בר, יעל ברזם, איתי בונה, אילן שילוח, לירון שכטר, ענת סגל, אייל לינור
הבולטים ביותר בניהול לקוחות
שמות נוספים שנבחרו בקטגוריה: עידו הרמל, עדי אורן, אדם אבנון, ניר פדרבוש, אלי דולב, ענת לבנטון, בן מוסקל, רמי יהושע, אלון ברנר, תמי אייל, אורי עיני, שלי שפילמן יערי
המשרד המאוזן ביותר - מקאן תל אביב
הבחירות של המנכ\"לים מצביעות על מספר מגמות מעניינות בתפיסה שלהם את המתחרים והתעשייה. כך למשל ניתן לראות שהמשרד שנחשב למאוזן ביותר הוא מקאן תל אביב עם נוכחות ב-3 קטגוריות: קריאייטיב (סיגל עבודי), דיגיטל (יוסי ארז) ואסטרטגיה (אתי עבאדי). מקטגוריית הלקוחות הוא אמנם נפקד אבל לזכותו ייאמר שהאיש הבולט בה - שי אלמגור למד את יסודות המקצוע במקאן.
ניסים מויאל - האסטרטג הכי מוערך בענף
הקטגוריה שבה ההכרעה היתה ברורה וחד משמעית היא זו של האסטרטגיה עם 4 קולות לטובת ניסים מויאל - היחיד שזכה להבעת אמון והערכה שכזו מהקולגות. מבחינת הענף, מויאל נתפס כדמות האסטרטגית הטובה ביותר שעובדת בו כיום - המשמעות עבור \'אברהם\' בה הוא משמש כשותף אינה מבוטלת. המשרד שרושם צמיחה נאה וממוקם בעשירייה השנייה של הענף יכול לסמן לעצמו וי על אחת הפונקציות החשובות ביותר.
עוד עולה כי בקטגוריה זו הפרילנס שולט - עם נוכחות בולטת של יוני להב ויוני קיש. במשרדים רבים פונקציית סמנכ\"ל אסטרטגיה אינה מאוישת ורבים פונים לשחקני רכש מבחוץ לפי פרויקטים ומכרזים - סיבה זו היא שדוחפת את המנכ\"לים לציין שמות מ\"בחוץ\".
מולטי טאלנטים - שצ\'רבקוב ובלום
ניתוח של קטגוריית הדיגיטל/קריאייטיב מגלה דבר מעניין נוסף. השמות של מקס שצ\'רבקוב ודנה בלום הוזכרו הן בקריאייטיב והן בדיגיטל. טשטוש הגבולות בין התחומים והעובדה שרבים בענף תופסים את מלאכתו של איש הקריאייטיב העתידי (או העכשווי) כמי שאמור לקרב את המשרד לעולמות החדשנות והטכנולוגיה הופך את המולטי טאלנטים למבוקשים תחת כמה כובעים.
השמות שעולים בקטגוריית הדיגיטל זורקים את אנשי התעשייה לימים דיגיטליים יפים יותר - אז הקרב בין אידיאולוג\'יק למקאן הפך את התחום למדובר ביותר. השמות של מקס, ינון לנדנברג, יוסי ארז ודנה בלום קשורים כולם בקרב הענקים הזה שהיו חלק משמעותי במשרדים אלו לאורך הקריירה.
בקטגוריית הקריאייטיב אפשר לראות שבאומן בר ריבנאי לא איבד את זה. נדב פרסמן קיבל את מירב ההצבעות עם 3 קולות. פרסמן כזכור החליף את יורם לוי שבולט אף הוא בקטגוריה זו - מה שאומר שהמשרד מצליח לייצר את העברת המושכות בצורה חלקה.
בקטגוריית הקריאייטיב אפשר לראות שבאומן בר ריבנאי לא איבד את זה. נדב פרסמן קיבל את מירב ההצבעות עם 3 קולות. פרסמן כזכור החליף את יורם לוי שבולט אף הוא בקטגוריה זו - מה שאומר שהמשרד מצליח לייצר את העברת המושכות בצורה חלקה.
פובליסיס: האנשים הטובים שם - נשאר רק להביא קבלות
משרד נוסף שניתן לציין הוא פובליסיס - משרד הפרסום שארי מלמוד קיבל לידיו עם אדמה חרוכה מוזכר ב-2 קטגוריות: הדיגיטל עם תימור גורדון והלקוחות עם אדם פולצ\'ק. נראה שעבור בכירי הענף מדובר במשרד שלמרות התהפוכות הרבות שעברו עליו מחזיק בידיו את האנשים שיוכלו למשוך אותו קדימה.
עיצוב גרפי: אורית ברגמן
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(68):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
42.ניר פדרבוש יצא כבר מהארון?גילי 07/2017/11הגב לתגובה זו0 0ואוולה! זוכר אותו מבית הספר. בעיות אלימות. אדם מחריד.סגור
-
41.נמאס לראות את הענףפרסומאי 09/2014/29הגב לתגובה זו0 0צריך לעשות ריסטרט לענף כולו. רק מלקרוא את הטוקבקים ניתן להבין כמה רקוב הענף. כמה רוע, כמה אנשים קטנים וכמה גועל נפש בביצה כל כך קטנה. לכל אלו ששמם לא הגיע לרשימה ומלכלכים, כנראה שבאמת לא מגיע לכם להיות בה. לכל אלו שסתם מלכלכים, תתביישו לכם ותבינו כמה עלובים אתם. לכל אלו שברשימה, כל הכבוד ובהצלחה. אם הגעתם לרשימה כשהבחירה אנונימית אז כנראה שעשיתם משהו טוב, תמשיכו כך ואל תתייחסו לכל צרי העיןסגור
-
40.אנשים ראויים אחד אחד -הכובס 09/2014/29הגב לתגובה זו0 0לתואר - 'אנשי יחסי הציבור מטעם עצמם של השנה'. חוץ מקומץ אנשים מוכשרים (פרסמן, עבודי, יוסי ארז, יוני קיש) יש פה בעיקר אנשים שחיים על אינרציה של יחסי ציבור עצמית. יורם לוי?! מה הוא עשה אי פעם חוץ מלגמגם ולסחוב לגדעון את המזוודות? דנה בלום?! היא כתבה יותר פוסטים עצמיים מקמפיינים אמיתיים. מקס עסוק בשנים האחרונות יותר מדי בלהיות 'מגניב' ופחות מדי בלהיות יצירתי. אבל איך אומרים - מספיק לראות את רשימת הבוחרים כדי להבין לאן הולך ענף הפרסום בישראל. אה, ומילה אחרונה - שחר פילר. כי בלי להזכיר את השם שלו המחולל לייקים לא עובד. אז הנה סיבה אחת (ויחידה) להזכיר אותו.סגור
-
39.רשימת הבוחרים נורא נורא מרשימהשושנה 09/2014/28הגב לתגובה זו0 0לא?סגור
-
38.איפה אדי גולדנברג יקיר המדור?סטיב 09/2014/28הגב לתגובה זו0 0כי הוא מיילל בפייסבוק שלו על זהסגור
- טען עוד
-
37.מיני קקטוס, הנה כך עובדת השיטהאין בעד מה 09/2014/28הגב לתגובה זו0 0האנשים מפרגנים לחברים שלהם כפי שהם מפרגנים להם בקקטוס חוץ ממקס שהוא היחיד עם פיגור מגניב כפי שאנשי פרסום היו פה פעם, כל השמות אנשי תחזוקה מעולים, שעושים עבודה טובה בעיניו של הלקוח, אנשים שמשרים אצל הלקוח בטחון, אבל לא באמת יודעים להעז. אשרי הקריאיטייב המפגרים והטובים הם בוגרי אדלר ושחר פילרסגור
-
36.טנקוס תעשה לי ילד !!!! (ל"ת)אייל 09/2014/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אין ספק, אחד הכוכבים ברשימהרותי 09/2014/28הגב לתגובה זו0 0אז בואו נעשה את זה פשוט, הוא הוא הפרסומאי מספר 1 בארץ !!!סגור
-
35.הערההגר 09/2014/25הגב לתגובה זו0 0מי שבוחר הם לא הלקוחות אלא מעגל קטן של אינטרסנטים. אם הענף זה ביצה זו התוצאה, מגוחך. אנשים רבים שלא כאן טובים וצנועים פי 1000. לקוחה לא מרוצה.סגור
-
34.טל רביב החתיך תעשה לי ילדיםנעמי 09/2014/24הגב לתגובה זו0 0למה אין לך פייסבוק??סגור
-
say when (ל"ת)tal 09/2014/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
הוא כבר לא פורה (ל"ת)סיליה 09/2014/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
33.הענף לא שייך לאנשים האלה, הענף שייך ללקוחותטל 09/2014/24הגב לתגובה זו0 0אף מנהל לקוחות המוזכר בכתבה לא גרם או יגרום ללקוח לעבור משרד. אף מנהל אסטרטגיה בכתבה לא הציל חברה או יצר הצלחה כנגד כל הסיכויים לחברה שחוותה נפילה. אין בכתבה איש קריאטיב אחד שעמד או יעמוד על הבמה בקאן השנה. ואין פה אף איש דיגיטל שעשה הרבה יותר מכמה עמודי נחיתה. יש בדירוג לא מעט אנשים מוכשרים ובעלי אישיות כובשת, אולי חלקם אפילו מובילים תרבותיים משפיעים בתוך המשרד, אבל אין כל קשר בין היכולות האישיות שלהם לבין רמת הקמפיינים שהמשרדים שהם עובדים בהם מוציאים. אני מציע לשאול את העובדים אצל האנשים המופיעים בכתבה האם יש להם הרגשה שהשנה הם עומדים לעשות את קמפיין חייהם והאם המנהלים במשרד הם מגשימי החלומות שלהם והאם המשרד שהם עובדים בו כרגע הוא הכי טוב בעולם ותראו מה תהיה התשובה...סגור
-
32.מצעד ליקוק הזויהזוי 09/2014/24הגב לתגובה זו0 0מצעד ליקוק הזוי לאנשים בענף... תעשו מצעדים בקרב האנשים האפורים בענף על איזה משרד פחות חרא לעובדיוסגור
-
31.תעודת עניות לענף הפרסוםגדעון יניב 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0אם אכן הבחירה אובייקטיבית וחשאית התוצאות מעידות על הידרדרות הענף ! המניפולציה היא כה עצומה עד שזר שיקרא את הכתבה עוד יחשוב שזו הרמה של בכירי הענף .סגור
-
30.עוד שם שהוזכר ברשימהמשעשע 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0אילן שילוח על תקן עוד שםסגור
-
29.אז אם יש כל כך הרבה כישרון, איפה התוצרת הטובהורד 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0מישהו יכול לדבר על מהלך אחד טוב שהיה השנה? מישהו יכול לנקוב ברעיון גדול אחד? באמת. בדיוק כזאת כתבה משמרת את התדמית הגרועה של הענף הזה, שיותר חשוב לו לזכות בפרסים וללקק לעצמו, מאשר לעשות עבודה טובה ללקוח.סגור
-
28.כל כך הרבה מוכשרים רק חבל ש...צ'דר חברתי 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0בתעשייה שמגלגלת מיליונים הם מרוויחים פרוטות.סגור
-
27.חבורה של כלומניקים!אחד 09/2014/23הגב לתגובה זו1 0תעשיית הפרסום מלאה באנשים מגעילים ושחצניםסגור
-
26.אורן פרנק, אסי שביט, שוני רבני וגדעון עמיחידבילים 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0רשימת מכולת ששכחו בה את המותגים הגדולים. הכל פרייבט לייבא חברים של חבריםסגור
-
25.די מביש להיות בענף הפרסום הישראלישרון 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0שנים האחרונות. חסרי כשרון, חסרי הבנה בשיווק, אף בעננים ובלי מהלך אחד חדשני, מבריק או מוצלח מבחינת הלקוח. כולם סוחרי סוסים ועבדים בסווט שופס המכונים משרדי פרסום. חבל.סגור
-
24.הבעייה עם הרשימה היא לא הזוכיםצ'יצ'ו 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0אלא הבוחרים. 15 שנה בענף ולא מכיר את רובם :)סגור
-
23.ניסים מויאל...עוד בפולניהאורלי 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0עוד בפולניה ידעתי שיצא ממך משהו טוב.סגור
-
22.אויש, נו. שטויות. בהתבסס על 2013-14יש פרסום אמיתי בארץ? 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0תנו לי פרויקט אחד שאתם גאים בו? מהלך שיווקי יוצא דופן? אסטרטגיה ששינתה מציאות או מותג או חברה? מהלכי דיגיטל בשקל בקמפיינים של שבוע באוויר וזה עוד בחודשים טובים. הפרסום בארץ מת. גם האנשים. מתים מהלכים. הטובים בהייטקסגור
-
21.ניסים מויאל...עוד בפולניה ידעתיאורלי 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0עוד בפולניה ידעתי שיצא ממך משהו טוב.סגור
-
20.יוני להב?!?!שטויות במיץ 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0באיזה קטע???סגור
-
19.יש במדיה מוכשרים מאלודני 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0יש במדיה מוכשרים מאלו מאחורי הקלעים יש אנשים מוכשרים מאוד במדיה שעושים את רוב העבודה בפרט בערוצים המסחריים אז סבבה שהמשרדים ימשיכו לעמוד ממול המראה וללטף את עצמם ... בפועל הלקוחות מגלים שיש עולם אחר והוא טוב יותר ! שנה טובהסגור
-
יש בהחלט מוכשרים מאלו במדיהאיתן 09/2014/28הגב לתגובה זו0 0יש בחור בקשת בשם גיא ( אם הוא עוד שם ) אסטרטג ברמה גבוהה בערוץ 10 יש אחד בשם יניב יש לו פתרונות להכל מפתיע. ברשת לא מכירסגור
-
מכירה ונעזרתאיריס 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0אחרי שחשבתי שרק במשרדים ניתן לקבל מענה גיליתי והופתעתי מהמקצועיות בלי רברבנות ושחצנות כמו : אנחנו הכי חזקים / מקצועיים / והכי הזוי אמרו אנחנו מלכי המדיהסגור
-
חזק מאוד מכיר כמה ;-) (ל"ת)יואב 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
18.אריאלי מספר אחד בתעשייהיורם 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0מחכים ליום שיפתח שוב את אריאלי ..סגור
-
אריאלי? עם מי?אמנון א. 09/2014/24הגב לתגובה זו0 0עמוס טל-שיר היפיוף? מיכל צרפתי-אפרת שמקדמת את עצמה במצבים אופקיים? די עם הנוסטלגיה המזוייפת.סגור
-
17.רשימה הזויה. איפה שוני?! (ל"ת)מיקי 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
16.נטלי זיו הדור הבא של ניהול לקוחות. תותחית עלמירי 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0חללסגור
-
תכלס (ל"ת)נטלול 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
נטלול די לכתוב טוקבקים לעצמך (ל"ת)נדב 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
15.מקס שצרבקוב לא משחק ב"איש חשוב מאד"?יובל 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0ובקטע הרציני, שכחתם להוסיף קטגוריה של" שומר והדבק" הכי טוב או "מחפשי הרפרנסים" הטוב ביותר.סגור
-
מקס שרבקובמקסים 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0אחד המוכשרים, החרוצים והמשוגעים בענף. הלוואי על כל משרד אחד כזהסגור
-
הוא הכוכב של הסדרה! (ל"ת)יעל 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.השאלה היא מי היה בוחר את זרמון למנכ"ל שלו?שאלת תם 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0האיש בדיחהסגור
-
13.תעשייה שמלקקת לעצמה בלי קבלותעצוב 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0אנשי קריאייטיב בינונים מינוס ואנשי דיגיטל שלא יודעים לעשות יותר מבאנר. לא עשו השנה (וגם לפני זה) שום דבר מהותי /יצירתי הרשימה הזאת היא בדיחה גרועהסגור
-
12.אני אוסף לכם את הלקוחות לאט ובשקטתמשיכו 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0ללקק לעצמכם זה נהדרררסגור
-
11.סקר מלוקק ביותר (ל"ת)מחמוד של תמר 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.איך שכחתם את מטין התותח מליאו ברנטמשיח 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0זאת הייתה בדיחה לראש השנהסגור
-
9.תמשיכו ללקק לעצמכם את התחתאחד שהיה שם וברח 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0ובסוף כל הלקוחות באמת יברחוסגור
-
8.כמה מילים על הרשימה הזואחד שיודע אבל ממש 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0דבר ראשון, ניסים מויאל הוא אכן בחירה נכונה. האיש אסטרטג מדהים, חכם ובן אדם. כל היתר אלו בחירות הזויות במקרה הטוב, של אנשים שעושים לעצמם יחסי ציבור ולא יודעים את העבודה. יש שם לפחות 2 אנשי קריאייטיב שאין להם מושג מה זה קריאייטיב וקונספט ונבחרו בחמישיה הראשונה... בדיגיטל חסרים תותחים אמיתיים ובלקוחות חסרים אלו שעומדים באמת מול לקוחות אימתניים. חוץ מזה, יש הרבה אנשים ששווים את משקלם בזהב (ואת שכרם) אבל לא עושים רעש וצלצולים, בלעדיהם כלום לא יקרה.סגור
-
7.תרשמו ...יונתן 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0redtubebeegxnxxporntubeyouporn אולי קצת תפסיקו לאונן על עצמכם ותפתחו לעוד עולמות .. מומלץ !!סגור
-
6.בוש-הבאומן 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0את פדרבוש לא הייתי לוקח להיות כרוז בארומה.סגור
-
לא סבלתי את המחליף של פדרבושתקציבאית מתגעגעת 09/2014/28הגב לתגובה זו0 0לא גירד את קרסוליו. מה שכן הוא היה יותר ׳חברמן׳.סגור
-
פדרבוש תותחהיה שם בזמן אמת 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0רק אחד שבאמת לא סופר אף אחד היה יכול לקחת את הקבוצה שלו לדאנג'ן !!!סגור
-
למגיב הטיפש -'באומן׳פדר-גרופית 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0אתה אידיוט, ניר הוא אחד הסמנכלי״ם הכי אנושיים הכי מקצועיים והכי מגניבים שהיו ויהיו.סגור
-
5.הענף הזה מזכיר לי את הכלב שלי, יועז ז"ליורם 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0כל היום היה מלקק לעצמו את הבייצים, חוץ מזה גורנישט לא תרם כלום לאף אחד, אני לא זוכר מהלך פרסומי מעניין השנה תכלס אין פה כישרון.סגור
-
יועז ז"ל לפחות היה נאמן ואהב באמת (ל"ת)אלי 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.בין המנכ"לים - רק שתי נשים, כל השאר גבריםנודניקית אבל צודקת 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0נפילה.סגור
-
3.מה עם הלקוחות?הילה 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0ברכות לזוכים, אבל מה יעזרו כל הפונקציות לחא לקוחות? מציעה לעשות סקר בין משרדי הפרסם על מי הלקוח המועדף. אבל לא רק במונחי תקציב פרסום וסקסיות המותג אלא לקוח נאמן, מבין עניין, כיף לעבוד אתו ובשבילו.... שנה טובהסגור
-
אין חיה כזאת.... ולא לקוח כזה (ל"ת)ביי הוק וליקוק 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.אין על טל ריבן! (ל"ת)טל ריבן המלך! 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
טל ריבן פוץ (ל"ת)ופוץ נשאר פוץ 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
פוץ עם עננה שענקית על מידותיו (ל"ת)טל ריבן 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.ומה עם שחר פילר התותח?שלומית בונה סוכה 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0...סגור
-
נראה כאילו מישהו המציא "תותח לייקים". אפשר...אלי 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0לעשות מזה הרבה כסף על לקוחות (כסף קל בלי הוצאות)סגור
-
אין מספיק אנשים בענף הזה לכמות הלייקים שנלחצופרסומאי 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0פה.סגור
-
כשלקוח כמו yes לא רצה לעבוד איתך וכשלקוח כמו:) 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0סנו לא רוצה לעבוד איתך אתה לא יכול להיחשב כמוביל בתחום. מנהל בינוני במשרד בינוני מצא את מקומו, בשבילו ש-סנו לא יעזבו כי אז הוא אחראי לריסוק משרד שקיים שנים בענף, בינוני ככל שיהיה.סגור
-
הקנאה אוכלת אותך...שלומית בונה סוכה 09/2014/24הגב לתגובה זו0 0יס עבדו איתו והוא ממש לא בינוני.... אבל אתה מותק, בינוני ומטה...סגור
-
אחד שלא יודע כלום 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0ואוווווווו אז אני מבין שאתה ממש שונא אותו ??? אתה בטח איזה לוזר שהוא לא קיבל לעבודה או משהו כזה ? פילר הוא מהדור הישן והטוב של הקרייאטיב כזה שיודע לכתוב תסריט כמו שצריך ולא לחפש אותו ביוטוב. ואחד המנהלים הכי טובים לעבוד איתם !סגור
-
תרשמו ותזכרו את השם. גוטמן. רועי גוטמן.jo 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0מנהל קריאטיב מספר 1 בארץ. גם מוכשר בטירוף וגם בן אדם נדיר מה שמאוד חסר במחוזותינוסגור
-
בנאדם נדיר? יותר בנאדם מריר. (ל"ת)אלי גוטמן 09/2014/24הגב לתגובה זו0 0סגור
-
באמת?!?!? (ל"ת)יוסי ארז 09/2014/23הגב לתגובה זו0 0סגור