שיווק ופרסום

ונסיים בשיר: נעם חורב יעביר ב"הבצפר" סדנת כתיבה ופזמונאות ב-10 מפגשים

חורב, בוגר לימודי קופירייטינג ב"הבצפר" סוגר מעגל עם בית הספר למקצועות הפרסום. "אני חוזר בכובע אחר לחלוטין. מבחינתי, החיבור הזה טבעי"
נעם חורב (דביר גיחז) (צילום דביר גיחז)
נעם חורב, זוכה 2 פרסי אקו\"ם ומי שעומד בשנים האחרונות מאחורי מספר להיטים, משתף פעולה עם \"הבצפר\" של חברות הפרסום בישראל, שם יעביר החל מחודש אוגוסט סדנת כתיבה ופזמונאות בת 10 מפגשים.
סדנת הכתיבה והפזמונאות של חורב הוקמה לפני כשנה ואירחה מאז אמנים רבים (צרויה להב, הראל סקעת, רוני דלומי, גיא ויהל ועוד), יזמה ערבי תרבות ויצירה, כיתות אמן שונות, פרויקטים התנדבותיים ואף טיילה ברחבי הארץ במסגרת פרויקט \'הסדנה הנודדת\'.
במהלך הסדנה ילווה חורב את המשתתפים באופן אישי ויחד ילמדו על רכישת כלים בכתיבה, טיפול במחסומי כתיבה, פיתוח מקורות השראה, רכישת כלים פרקטיים, פיתוח רעיונות ועוד.
לדברי חורב: \"שיתוף הפעולה עם הבצפר הוא בגדר סגירת מעגל מרגשת ומיוחדת עבורי. רק לפני 5 שנים סיימתי שם את לימודיי כסטודנט במסלול קופירייטינג, והיום אני חוזר בכובע אחר לחלוטין. מבחינתי, החיבור הזה טבעי, ומצטייר בעיניי כהתפתחות משמחת ורבת משמעות של החזון שהקמתי לפני שנה וחצי ונקרא \"סדנת הכתיבה והפזמונאות של נעם חורב\". אין לי ספק שעם הניסיון העשיר של הבצפר - הסדנה תשתדרג ותגדל, ועם זאת, תשמור על הנשמה שלה, על הערכים שלה ועל הקסם המיוחד רק לה\".
יגאל בראון, מנכ\"ל \"הבצפר\" מסר: \"כחלק מרצוננו להמשיך ולפתח את היצע הקורסים והסדנאות בנושא יצירה שמחנו על פנייתו של נעם חורב, לכשעצמו בוגר קורס הקופירייטינג של הבצפר לפני 5 שנים, לחזור ולשתף פעולה והפעם בתחום המשיק לעולם הקופירייטינג. אין ספק שמעבר להיותה של סדנת פזמונאות אטרקטיבית לאנשים בעלי כשרון כתיבה יצירתי, יכולה גם להשביח את יכולתם של קופירייטרים בכתיבת ג\'ינגלים\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא ממשיך לעבוד עם אייל גולן? (ל"ת)
    יעל 08/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הוא לא משורר!
    אבי 08/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתיבת שירים לאייל גולן זה לא בדיוק ביאליק!
    סגור