שיווק ופרסום
שילוט חוצות - הגרסה היפנית: שיכורים מעולפים הפכו לפוסטר ללא ידיעתם
ערך הכבוד האישי מקודש ליפנים, ומי כמוהם יודע זאת. כדי למגר את תופעת השכרות הקיצונית בסופי שבוע יצא בר מקומי בקמפיין "בושה" חכם במיוחד

אינספור קמפיינים טופחו ונבנו סביב ערך הבושה או המבוכה, אבל ישנו עם אחד שערך זה הוא מקודש בעיניהם, ולא, זה לא ישראלים. היפנים, כפי שמסביר גם סרט המהלך, הם בין החרוצים בעולם, עם אינספור שעות עבודה מסביב לשעון, אבל בסופי שבוע הכל מתהפך.
הפורקן בקרב המעמד השכיר היפני בא לידי ביטוי בשתייה מופרזת וחסרת שליטה עצמית. זה מוביל לא מעט יפנים למצבים לא נעימים שכוללים התעלפויות ושינה במקומות ציבוריים - מה שהפך לתופעה רווחת במדינה.
במטרה להילחם בתופעה, חברו יחד סוכנויות הפרסום Ogilvy & Mather ו-Geometry Global לרשת הברים המקומית Yaocho בטוקיו ויצאו בקמפיין גרילה/חוצות (תלוי איך מסתכלים על זה) פשוט וחכם שלוחץ בדיוק על הנקודה היפנית הרגישה - הבושה.
3 הגופים יצאו לשטח במטרה לאתר את אותם שתיינים חסרי גבולות שנרדמו ברחובות והפכו אותם ללא ידיעתם לשלט חוצות בנקודה בה שכבו.
באמצעות סרט הדבקה לבן הם סימנו מסביב לשיכור התורן מסגרת וצירפו את כיתוב ההאשטג #NOMISUGI שמשמעותו ביפנית \"יותר מדי שיכור\". הקמפיין זכה לחשיפה נרחבת באמצעות עוברי אורח שהפיצו את הקמפיין עם צילומים שהועלו לרשת האינסטגרם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.גוסט (ל"ת)שרון 06/2014/01הגב לתגובה זו0 0סגור