שיווק ופרסום

פורד דוהרת לתוך ה-ARCHIVE: מודעת המראה של באומן תופיע במגזין הפרסום

המודעה שמשרד הפרסום עיצב לטובת תחרות 'דג הזהב' אמנם לא זכתה בתחרות הפרסום אך מנגד תזכה לכבוד בינלאומי במגזין הפרסום היוקרתי
תחרות דג הזהב שנחמה לאחרונה עם זכייה של משרד הפרסום אדלר חומסקי, גרמה למשרדים רבים להציג את מרכולתם. למרות שזוכה בתחרות יש רק אחד, מסתבר שיש דרכים נוספות לגרוף מחמאות ולקבל הכרה בינלאומית על עבודה טובה, כמו שהיה במקרה של באומן בר ריבנאי.
מודעת \"המראה\" שמשרד הפרסום עיצב עבור מותג הרכב \'פורד אקספלורר\', לקידום מערכת ה-BLIS המתריעה על סכנות בשטחים מתים, נבחרה להופיע במגזין הפרסום היוקרתי Archive.
ערן ניר, מנהל הקריאייטיב של \'פורד\' ב\'באומן בר ריבנאי\': \"אנחנו גאים על כך שמגזין ARCHIVE בחר להציג עוד עבודה שלנו, זה תמיד מחמיא. נמשיך לייצר את העבודה הפרסומית הקריאטיבית ביותר בענף הרכב בישראל, בעיקר ובזכות עבודה קשה ושותפות ארוכת שנים עם \"דלק מוטורס\" וסמנכ\"ל שיווק אחד יחיד ומיוחד, מר יואב חפץ\".
קרדיטים: ס.קריאיטיב: נדב פרסמן, מ.קריאיטיב: ערניר, צוות קריאיטיב: עידן לוי, שירלי בכר, שרון רפאל, ס.לקוחות: חגי לירן, סופרוויזר: יוגב וויס, תקציבאי: דניאל סלע, ס.הפקה: דורית גווילי, מפיקה: אודליה נחמיאס, עיבוד תמונה: יניב שחר, צלם: יורם אשהיים, לקוח מדהים: יואב חפץ
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כל הכבוד לנדב פרסמן על העבודה (ל"ת)
    אלעד 03/2014/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    כולירות למה לא נתתם קרדיט לשחקן?
    מיכה בבציק' 03/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלעדיו אין לכם פירסומת. הוא היה המורה שלי למשחק.
    סגור
  • 3.
    סליחה... סרט של סוני...
    zירון 03/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון משומש...
    סגור
  • 2.
    לחברים בארקייב יש זיכרון קצר...
    zירון 03/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוליפוס עשו את זה יותר טוב בסרט!
    סגור
  • 1.
    ערן יא לקקן (ל"ת)
    מהצד 03/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור