שיווק ופרסום

אלפי ילדים נכים בישראל לא נחים לרגע: מקאן בקמפיין פרו-בונו לעמותת איל"ן

ב-3 השנים האחרונות מלווה משרד הפרסום את עמותת איל"ן. מנכ"ל העמותה שמעון צוריאלי: "מודים להם שנרתמו כמדי שנה לסייע להגשמת מטרות הארגון"
עמותת איל\"ן (ארגון ישראלי לילדים נפגעים), זוכת פרס ישראל על מפעל חיים לשנת 2010, עולה השבוע בקמפיין חדש, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, לקראת מצעד הפרוטות 2013, שיתקיים מחר (יום ב\') תחת הסיסמה: \"אלפי ילדים נכים בישראל לא נחים לרגע - בזכות איל\"ן\".
בפרסומת מוצג ילד היושב בכיסא גלגלים, המשוחח עם חבר טוב ומסביר כי אין לו זמן מרוב כל הפעילויות החברתיות והספורטיביות אותן הוא מקיים לאורך היום, בזכות איל\"ן. הקמפיין עולה בימים אלה לאוויר וכולל תשדירים בטלוויזיה, פרסומים בעיתונות וברדיו.
בנוסף למקאן אריקסון, סייע גם משה בכר ממשרד הפרסום בלקין המשמש כיו\"ר בהתנדבות של וועדת ההסברה של איל\"ן. בכר אחראי על גיוס רוב ערוצי המדיה ללא תשלום, יחד עם מקאן במסגרת פעילות ההתנדבות למען הקהילה.
מנכ\"ל איל\"ן, שמעון צוריאלי: \"אנו שמחים על שיתוף הפעולה לאורך השנים האחרונות עם משרד מוביל כמקאן אריקסון ומודים להם שנרתמו כמדי שנה לסייע להגשמת מטרות הארגון. שיתוף הפעולה ממשיך להניב תוצאות ברוכות, ומסייע לעמותה לקדם את מטרותיה ואף להרחיב את פעולתה למען שיפור איכות חייהם, שיקומם ושילובם של הנכים בחברה\".
המודעה בעיתון
המודעה בעיתון
ריצ\'י הנטר, מנכ\"ל מקאן אריקסון: \"מקאן מלווה את איל\"ן בהתנדבות כ-3 שנים, על ידי התגייסות אנשי המשרד וההפקה לפרויקט במלוא האנרגיות, הרגש והמקצועיות של כל הצוות. אנו מרוצים מאוד מהקמפיין והיותו חלק מגישתנו הרחבה למעורבות ותרומה\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה