שיווק ופרסום
גשר גהה בידיים של ברעם - זכתה במכרז הפרסום בהיקף של 2.5 מיליון שקלים
חברת החוצות בבעלותו של גיא בר-עם מצרפת לנכסי המדיה את גשר גהה בחוזה ל-48 חודשים. "נציע חבילת גשרים מצומצמת בעלות של 100,000 ש'"
חברת החוצות \'ברעם פרסום מקורי\' זכתה בזכויות השיווק לפרסום על גבי גשר גהה בהיקף של כ-2.5 מיליון שקלים, ולתקופה של 48 חודשים.
גיא בר-עם מבעלי ומנכ\"ל ברעם פרסום מקורי אמר היום: \"קבלת הזיכיון לפרסום על גשר גהה מצטרף לזכייתנו במכרז הגשרים בגוש דן ובגשר הכפר הירוק אשר הפך אותנו לשחקן המרכזי בקטגוריית הגשרים ומאפשר לנו להציע ללקוחותינו מגוון רחב של חבילות פרסום\".
עוד הוסיף בר עם: \"מדובר במוצר עצמתי, הנחשב לאפקטיבי ביותר בשל היותו מוצב ישירות מעל מסלול הנסיעה ללא האפשרות להתעלמות ובשל מיקומו של הגשר בציר מרכזי\".
במכרז שנערך ע\"י נתיבי ישראל בע\"מ (לשעבר מע\"צ), הוכרזה \'ברעם\' כזוכה בזכויות הפרסום ע\"ג שני צדדי הגשר המרכזי הנמצא במחלף גהה ונחשף לכל הנכנסים והיוצאים מת\"א, פ\"ת, רמת גן ובני ברק.
שירלי טהר לב - מנהלת שיווק גשרים ב\'ברעם\': \"לאור הצלחת השיווק של חבילות הגשרים, אנו פועלים להרחיב את ההיצע ובתקופה האחרונה זכינו במספר מכרזים של גשרים מרכזיים. גשר גהה, אשר נמצא בציר תנועה מרכזי מאד יאפשר לנו להציע חבילת גשרים \"מצומצמת\" אשר עלותה תעמוד על כ- 100,000 שקלים בלבד לקמפיין של 10 ימים וכן תכלול בנוסף לגשר החדש גם את גשר הכפר הירוק ואת גשר ז\'בוטינסקי. החשיפה היומית לחבילה החדשה הינה כמיליון נחשפים ביום\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.גשר הזהב (ל"ת)גבי לביא 06/2013/19הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מגיע להם!!!!!! (ל"ת)הכי טובים שיש! 06/2013/19הגב לתגובה זו0 0סגור