שיווק ופרסום

בונים פלטפורמת פרסום: משווקים, בואו לגלות כמה פינטרסט באמת שווה לכם

הרשת החברתית כבר סוללת את דרכה לכיוון המסחר והעולם העסקי, כאשר אפשרה לעסקים לפתוח עמודים ייעודיים. בימים הקרובים תתחיל במהלך חדש
פינטרסט (צילום צילום מסך)
פינטרסט, שנחשבת לרשת החברתית שמספקת את הלידים הטובים ביותר, משיקה מערכת אנליטיקה חדשה. ב-2012 כבר הספיקה פינטרסט לככב במקום השלישי בדירוג הרשתות החברתיות כאשר צברה תאוצה בשנה שלפני כן עם גידול של 11 מליון משתמשים ב-6 חודשים.
הדעה הרווחת היא שהרשת החברתית מבוססת הוויז\'ואל היא זו שמצליחה להמיר בצורה המוצלחת ביותר \"משתמשים לקונים\" עבור מוצרים. בעוד נכונות הטענה הזו עוד לא ברורה לחלוטין, פינטרסט מתחילה להסתכל קדימה על אפשרויות המסחור שלה.
בימים הקרובים, תשחרר פינטרסט את הכלי האנליטי הראשון שלה, הבסיס שלה בדרך למסחור ובניית פלטפורמת פרסום ייעודית לאתר.
פלטפורמת האנליטיקס של פינטרסט שמכוונת כרגע לרשת בלבד, תעזור לעסקים לבחון את פעילות הפינטרסט שלהם לפי כמות התנועה שהלוחות והתמונות שלהם מקבלים, לפי הכניסות שמגיעות לאתר שלהם דרך פינטרסט וכמה אנשים עשו Pinning (פעולת ה-Share של פינטרסט) מתוך אתר העסק. נכון לעכשיו, השירות פועל רק עבור אתרים שאימתו את האתר שלהם עם חשבון הפינטרסט שלהם.
הרשת החברתית כבר סוללת את דרכה זה זמן מה לכיוון המסחר והעולם העסקי, כאשר הצעד הראשון נעשה בנובמבר האחרון עם פתיחת עמודי עסקים ייעודיים. כלי המדידה החדשים מסמלים פתיחת שלב חדש עבור החברה אשר עד כה לא הייתה דרך לבחון ביעילות את השפעותיה על עסקים ומכירת מוצרים.
ההשפעות של כלי האנליטיקה החדשים יכולות להביא לדרכים חדשות לשיפור ומקסום התוכן עבור משווקים, ובמיוחד Content Marketers שיידעו לכוון את עצמם יותר טוב ברמת התכנים הוויזואליים. עד עכשיו היה ניתן להסתמך רק על לייקים / Share שתכנים ויזואליים היו מקבלים בפייסבוק, אבל הוויראליות שלהם מתוך אתרי האינטרנט הייתה נמוכה. ההבנה של \"מהי\" תפוצת התמונות דרך פינטרסט, פותחת אפשרויות ניטור ומיקסום תכנים חדשות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה