שיווק ופרסום
'הרשימות של אמא': שופרסל משיקה בלוג לקהילות הבישול בעריכת דפני פתיחה
הבלוג שיתבסס על פעילות הרשת החברתית של שופרסל הוקם ומנוהל על ידי סוכנות המדיה החברתית 'בלינק'. בנוסף הושקה אפליקציית דירוג מוצרים
רשת השיווק שופרסל עלתה לאחרונה במהלך דיגיטלי במדיה החברתית. הרשת השיקה בלוג חדש בתחום הבישול וכן, אפליקצית דרוג מוצרים.
שופרסל השיקה את הבלוג \'הרשימות של אמא\' שיעסוק בעולמות תוכן של אירוח, ארוחות ואורח חיים. הבלוג הוא חלק אינטגראלי מפעילות התוכן והמדיה החברתית של \'שופרסל\' ומטבע הדברים שואב את כוחו מפעילות הפייסבוק העניפה שלה.
הבלוג הוקם ומנוהל על ידי \'בלינק\' - סוכנות המדיה החברתית של שופרסל. את הבלוג תערוך דפני פתיחה, המוכרת ברשת בקרב קהל וקהילות בתחום הבישול והאפייה וככותבת בלוג המתכונים \'מטבחונט\'. בבלוג יתפרסמו טיפים והמלצות לאירוח, מתכונים וסיפורי גולשים וכן יתקיימו בו פעילויות בנושאי אירוח ובישול. הבלוג מוטמע גם כאפליקצייה בעמוד הפייסבוק של שופרסל בו חברים כ-230 אלף איש.
בתוך כך, אתר הסחר האלקטרוני של הרשת שודרג ומותג תחת השם \'שופרסל אונליין\'. כמו כן, הוקמה אפליקציית דירוג מוצרים המאפשרת לצרכנים לדרג בפייסבוק את כל מוצרי המותג הפרטי, ואף הוקמה קהילת נסיוניות בשם שופרטארס.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מי זו את הפתיחה הזו בכלל זה בדיחה? (ל"ת)אההה 04/2013/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.שנת 2013 ועדיין קניות ובישול זה עסק של אמא?? (ל"ת)מיאו 03/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור