שיווק ופרסום
המחליפים של לברון: אור גלייכר וניר דואר ינהלו את מחלקת האסטרטגיה באדלר
גלייכר ודואר ייכנסו לנעליים הגדולות שהותיר אורי לברון שפרש לאחרונה. שניהם הצטרפו למשרד לפני כשנתיים ומחלקים ביניהם את הטיפול בתקציבים

פרישתו של אורי לברון מאדלר חומסקי, מנהל מחלקת האסטרטגיה ושותף במשרד הכשירה את הדרך עבור שני מנהלי אסטרטגיה צעירים במשרד הפרסום: אור גלייכר וניר דואר שייכנסו יחד לתפקיד שהותיר אחריו לברון וינהלו את המחלקה.
אור גלייכר (32), בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול מאוניברסיטת תל אביב, מילא מספר תפקידים בתחום הייעוץ השיווקי ב-6 השנים האחרונות. לאדלר חומסקי הוא הצטרף לפני כשנתיים. על תקציביו הבולטים נמנים בזק, תמי 4, לוטו, שופרסל, אלקטרה ועוד.
ניר דואר (33) , בוגר תואר ראשון בכלכלה ו-MBA באוניברסיטה העברית. החל את דרכו בענף הפרסום בבאומן בר ריבנאי לפני שלוש וחצי שנים. לאדלר חומסקי הוא הצטרף לפני קצת יותר משנתיים. על תקציביו במשרד נמנים בנק הפועלים, פלאפון, טבע, בזק בינלאומי ועוד. בין גלייכר ודואר ישנה חלוקה שווה בטיפול בתקציבים.
במייל שהוציאו היום (יום ב\') השותפים אורי עיני ואמיר גיא לעובדי המשרד נכתב: \"כפי שאתם בוודאי יודעים, אורי לברון שלנו החליט לקחת פניה בקריירה ולהמציא את עצמו מחדש - אז קודם כל, נאחל לו בהצלחה!! הוא ימשיך ללוות חלק מלקוחות המשרד על תקן יועץ מטעמנו. לברון שותף במשרד מיום הקמתו, ובעל זכויות גדולות בהצלחתו של המשרד - הוא שחקן שמכניס איכות, שכל ונשמה! את מניותיו של לברון רוכשים השותפים במשרד\".
עוד נכתב במייל: \"עם עזיבתו את ניהול מחלקת האסטרטגיה, נכנסים לתפקיד אור גלייכר וניר דואר. אור וניר יחלקו את הלקוחות ביניהם וינהיגו את המחלקה עם הרבה אנרגיות ומקצוענות. אור וניר הם מעמודי התווך של המשרד ואנו מאמינים מאד ביכולתם ובמנהיגותם. מעמדם אצל הלקוחות חזק וביחד עם לברון הם הובילו את המחלקה לזכיה שלנו במשרד השנה באפי זו השנה השניה ברציפות. אנחנו מאחלים להם הצלחה גדולה בניהול המחלקה ומאמינים שיביאו ללקוחות ולמשרד הישגים רבים\".
כאמור, וכפי שצוין במייל גלייכר ודואר יקבלו לידיהם את הסמכויות של לברון וינהלו יחד את מחלקת הפלנינג. השניים שזכו לאמון וקידום די מהיר מקברניטי המשרד ידווחו ישירות לאורי עיני. לברון ימשיך לשמש כיועץ חיצוני למשרד ולקוחותיו ובתיקים אסטרטגיים אחרים ימשיך לקחת חלק דומיננטי בתהליך קבלת ההחלטות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(25):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
24.אור קלף בטוחמכיר אותו 05/2012/09הגב לתגובה זו0 0לא מבין הרבה בפרסום אבל מכיר את אור הרבה שנים. הוא הצליח מאוד בכל תפקיד שעשה והתקדם בצורה מטאורית. אני בטוח שמדובר בקלף מנצח גם בתפקיד הנוכחי. מלא בהצלחהסגור
-
23.מפרגן לאורחבר מהצבא 05/2012/09הגב לתגובה זו0 0אני לא מבין הרבה בפרסום אבל מכיר את אור הרבה שנים. בכל מקום שהוא עבד הוא היה מאוד מוערך והתקדם בקצב מטורף. מדובר בנכס אמיתי שמבין וחי אסטרטגיה. שיהיה בהצלחה, מגיע לך.סגור
-
22.בהצלחה! וישמותו הקנאים על הקידום שלכם!! (ל"ת)ניר ואור 05/2012/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
21.2 מוכשרים!! (ל"ת)מאיה 05/2012/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
20.ניר דואר- כשרון עולהבבל'ה 05/2012/08הגב לתגובה זו0 0ענף הפרסום זקוק לאנשים צעירים ורעבים, שיש להם כשרון ויכולות פרסומיות ושיווקיות. אנשים שיכולים להוביל את הלקוחות שלהם קדימה. ניר- בהצלחה!סגור
- טען עוד
-
19.כל הכבוד לניר דואר :) (ל"ת)תותח אמיתי 05/2012/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
18.שאפו!:) 05/2012/08הגב לתגובה זו0 0כבוד וכיף גדול. המון הצלחה לאור, ניר ולברון. אתם אלופים!סגור
-
17.נו בשביל לעשות מצגות פאוור פוינט זה מספיק (ל"ת)לידל הארט 05/2012/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
16.גלייכר מעולהקוראת אייס 05/2012/07הגב לתגובה זו0 0גלייכר ראוי ומוכשר, אסטרטג עם מוח מבריק, בהצלחהסגור
-
15.הכי טוב (NOT)תגובה מטעם (עצמי) 05/2012/07הגב לתגובה זו0 0זה ממש לא משנה מי מנהל את האסטרטגיה באדלר (כי טין כזאת...) ממילא עייני שם בתפקיד את מי שנוח לו ומתאים לו שימלא את ההוראות שלו. פעם זה היה אמנון, אחרי זה הבדיחה העונה לשם ליבי, ועכשיו שני ילדים שישבו כל לילה כדי לכתוב את הגיגי המנכ"ל.סגור
-
14.דואר כשרון שצמח בתוך אדלראדלר וחומסקי בכבודם 05/2012/07הגב לתגובה זו0 0יפה לראות איך באדלר מצמיחים אנשים מתוך המשרד. לא מכירה את אור אבל דואר בהחלט ראויסגור
-
13.עושה רושם שעולם הפרסום בדרךההתחלה של הסוף? 05/2012/07הגב לתגובה זו0 0להתרסקות. לברון הלך להמציא את עצמו מחדש? עושה רושם שלברון עזב בזמן הנכון, יש לו חושים מחודדים והוא מריח את הסוף.סגור
-
12.אורי לברוןקקטוס 05/2012/07הגב לתגובה זו0 0לברון היה גבר ותותח. איש קריאיטיב ואסטרטגיה מעולה אם מישהו מהם יכול להחליף אותו זה אור אבל מאחל לשניהם ולאדלר בהצלחהסגור
-
11.הגיע הזמן- שאפוווו דוארק׳הכפיר 05/2012/07הגב לתגובה זו0 0מזל טוב לשניכםסגור
-
10.גלייכר ראויאקס אדלר 05/2012/07הגב לתגובה זו0 0הוכיח את עצמו באדלר מהיום הראשון, עוד אצל ליביסגור
-
9.זה אמיתי?כנראה שלא 05/2012/07הגב לתגובה זו0 0לא יכול להיות שאת לברון מחליפים שני אלו. משה - מישהו באדלר הסתלבט עליךסגור
-
8.בדיחהבדיחה 05/2012/07הגב לתגובה זו0 0תכלס, זו הסיבה שענף הפרסום שלנו נראה כמו שהוא נראה. להפקיד את ניהול הפלנינג של המשרד השני בגודלו בישראל בידי בחור שהתחיל את דרכו לפני 3 וחצי שנים?!?!?!? פשוט בדיחה.סגור
-
7.שיהיה בהצלחה, אבל...אנונימי 05/2012/07הגב לתגובה זו0 0שיהיה להם המון בהצלחה ואני בטוח שהם חבר'ה מוכשרים אבל בסופו של דבר לקחת שני חבר'ה כל כך צעירים (לא רק בגיל אלא גם בניסיון המקצועי - 3 וחצי שנים ניסיון???) מעיד עד כמה תחום האסטרטגיה לא מפותח באדלר ואפילו זניח.סגור
-
6.אור גלייכר המלך!!! (ל"ת)אני 05/2012/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.הכיצד?סלטי מישו 05/2012/07הגב לתגובה זו0 0בבאומן לא נתנו לניר דואר להוריד בריף לרול אפ.סגור
-
4.ניר אתה תותח (ל"ת)אסא 05/2012/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.ניר דואר תותחאורן 05/2012/07הגב לתגובה זו0 0התפקיד בבאומן היה קטן עליו. פטישסגור
-
2.(ל"ת)המון בהצלחה 05/2012/07הגב לתגובה זו0 0סגור
-
דואר התותח שיהיה בהצלחה (ל"ת)עידן 05/2012/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.פתאטיעוד אחת שיודעת 05/2012/07הגב לתגובה זו0 0בלי קשר לכישורים שלהם. השניים ישמשו כסמרטוטים של עייני. הוא יגיד להם מה לכתוב,והם יסדרו את זה יפה יפה על הפאוור פוינט.סגור