שיווק ופרסום

המורה תמר: תמי שינקמן מצטרפת למסלול יחסי הציבור והדוברות של 'הבצפר'

יועצת התקשורת, שעד לא מזמן הובילה את הקמפיין לשחרורו של גלעד שליט, עתידה לרכז את תחום הקמפיינים הציבוריים במסלול האמור
דפנה פלס |  7
יועצת התקשורת תמי שינקמן מצטרפת לסגל המרצים בבית הספר ללימודי מקצועות הפרסום, \'הבצפר\'. שינקמן, שהובילה את הקמפיין לשחרורו של גלעד שליט, תרכז את נושא הקמפיינים הציבוריים במסלול יחסי הציבור והדוברות.
הפעם הראשונה שבה שינקמן הגיעה לבית הספר היתה כאורחת בפרויקט סיום קורס של תלמידי המסלול האמור. במסגרת הפרויקט התבקשו הסטודנטים בני אותו מחזור לבנות אסטרטגיה עבור 2 קמפיינים ששינקמן עצמה עבדה עליהם בשעתו - \'שליט\' ו\'אור ירוק\'.
מנהלת מסלול יחסי הציבור והדוברות, שירה אימרגליק, מסרה: \"תמי שינקמן מצטרפת לנבחרת מקצועית של מרצים מובילים בתחומם על מנת לאפשר לסטודנטים שלנו לקבל את כל הכלים שיובילו אותם למצוינות מקצועית בתחום זה\".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מזרחי בגנים מקור הרשע
    ניסים חדעידה 03/2018/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תמי שנקמן שלום רב לך ראיתי אותך עכשיו בכתבה תקראי עובדות ממשיות מי שירק וחסם את הנהגת מזרחי  ואל תגידו לי גזענות המילה השנואה עליי ביותר עובדות עם זה מתומודדים            כמה חילוניים לא מתגייסים נקיפות מצפון או אחרים כמה הפגנות התלאבייבים עושים ומעולם שוטר אתה לא רואה הפגנה של חרדים מאות שוטרים אלימים מול בני12 או59ומכים ומכים ברעות אותם למה ככה תקראו · אני הוא  ניסים חדידה לי לי ובא לי מלא קללות לקלל אותם את כל חוקרי משטרת בת ים אתקשר100 ואשאל אם מותר לי לכתוב ולקלל אותם הרסו ודפקו לי תחיים כל השוטרים מזרחיים ומזרחי תמיד ייזיין מזרחי במיוחד משטרת ישראל יש הפגנה לדוסים רואים משטרה ונותנים מכות לילד בן13 ולזקן בן 69 בתל אביב כל הזמן יש הפגנות בחיים בחדשות ניידת לא רואים למה מזרחי נגד מזרחי עם אשכנזים השוטר נשען על הניידת וסגריה מעשן מי שחט את אמא שלו מי רצח שלושה נערים בסופר 2נשים רבו מכות על התור בסופר מזרחיות מחנה בחניה של נכים במלון באילת ומרביץ למנהל המלון מיהוא מזרחי כל מזרחי חושב שהוא המציא את המים החמים האבדאי ואלק חברותיים מפוצצים מכוניות כל הרוע אנחנו המזרחיים תבדקו כל הטרקטורונים רוב רוב התאונות
    סגור
  • 6.
    מה, שינקמן הובילה את קמפיין שליט? לא ידענו!
    אברמוביץ 03/2012/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה, כמה כבר ייכתב וייאמר על כך שתמי שינקמן הובילה את קמפיין שליט? אני כבר ממתין לראות מתי תמי שינקמן תייחצן את עצמה במיזמים חדשים ויוצאי דופן שהיא שותפה להם, במקום להזכיר כל הזמן שהיא הייתה ממובילי קמפיין לשחרור חייל שהיה בשבי החמאס במשך 5 שנים. תמי, כל הרעש שאת עושה סביב הנושא הרגיש של שחרור שליט והאהדה העצמית שלך, לא עושה לך טוב בלשון המעטה.
    סגור
  • 5.
    נפיחה נפוחה ותפוחה. (ל"ת)
    גבי אנד דבי 03/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ועכשו התחקיר האמיתי על מיסיס שינקמן
    ועכשו התחקיר 03/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההצלחות הגדולות, העבודה הטובה והנעימה במחיצתה...יאללה, איפה אתם, תתחילו לעבוד ולהוציא את הסיפורים האמיתיים, כולם מכירים הכל רק משום מה נותנים לה ראיון מביך בידיעות במקום תחקיר אמיתי
    סגור
  • 3.
    מנהלת קמפיינים שמהתחלה אין בהם שום אתגר
    להפעיל את המוח 03/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת נורא קשה לגייס תמיכה בשבוי או נגד תאונות. וואו ממש מוכשרת....בדיחחחחחחחחחה
    סגור
  • 2.
    תמי היא נפיחה אמיתית וקשקשנית משכמה ומעלה
    עזרא מועלם 03/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה לשכוח את הראיון המונומנטלי שהעניקה לידיעות אחרונות אחרי שחרור גלעד שליט. "אני ואני ואני" להקיא
    סגור
  • 1.
    תמי היא מקצוענית אמיתית ומרצה משכמה ומעלה.
    סיגל גליל 03/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמי שינקמן היא לא רק המקצוענית בהא הידיעה. היא מרצה מופלאה, שמשתפת מנסיונה העשיר סטודנטים בבתי ספר שונים לתקשורת בארץ. היא מרתקת את כולם בתבונה, בידע וביכולת הרטורית שלה. לא סתם היא זכתה בתואר אשת השנה של האיגוד ליחסי ציבור.
    סגור