שיווק ופרסום
טוויסטד 'מתקדמת' לאופליין: תעלה קמפיין רדיו וחוצות לרשת החברתית 'כמוני'
בנוסף לפעילות האונליין של הרשת החברתית עומדת סוכנות האינטראקטיב גם מאחורי הפרסום המסורתי. 'כמוני' מבית XNET היא רשת חברתית לנושאי בריאות

סוכנות האינטראקטיב \'טוויסטד\' בבעלות אלון מוליאן וקרן פרידמן זולגת מעט מעולמות האונליין ותעמוד מאחורי קמפיין עבור הרשת החברתית \'כמוני\' שיכלול בנוסף לאינטרנט, פעילות ברדיו ובשילוט חוצות.
\'כמוני\' היא רשת חברתית לנושאי בריאות מבית xnet, אתר הלייף סטייל של קבוצת ידיעות אחרונות. קהילת החברים בכמוני כוללת אוכלוסייה שהמכנה המשותף שלה הוא עיסוק בענייני בריאות, מצב רפואי, תחומי רפואה שונים ועוד. בנוסף לקהל הרחב יוזמנו החברים להיוועץ במומחים מתחום הרפואה.
במרכז הקמפיין של טוויסטד תעמוד השאלה: האם אלפי אנשים המתמודדים עם בעיה רפואית מסוימת, מבינים את החולה יותר מהרופא המטפל שלו?הקמפיין מבוסס על התובנה כי בעידן הדיגיטלי, כל אדם המתמודד עם בעיה רפואית הופך ל\"מומחה\" בתחום, בזכות הניסיון שצבר והיכולת לבצע מחקר על מצבו הרפואי, להתייעץ עם חולים אחרים, רופאים ומומחים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.שימו לב לסוף עידן סוכנויות אינטרקטיב עצמאיותמשה 01/2012/08הגב לתגובה זו0 0פתרון כולל . כלומר הם משרד פרסום לכל דבר בלי שום יתרוןסגור
-
4.הפלופ הבא מבית ידיעות?מבין ש... 01/2012/08הגב לתגובה זו0 0כי WINWIN כזה מוצלח... לקחתם משרד חסר שיניים ורך חניכיים ועוד להקים רשת חברתית.. הכשלון בדרך.סגור
-
3.על הכוונתמקורב... 01/2012/07הגב לתגובה זו0 0השמועה אומרת שבאדלר חמים עליכם אש!! זהירות...סגור
-
2.אלופים! (ל"ת)שלומקה 01/2012/05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.גם טוויסטד מבינים שסופר קומישן זה נהדראילן 01/2012/05הגב לתגובה זו0 0אין כמו המדיה. אלון מוליאן מוכיח שהאינטרנט לא משתלםסגור