שיווק ופרסום
זה המותג שגייס לקמפיין שלו את שתיים מהכוכבות הגדולות בארץ
חברות הפרסום השכילו להבין את כוחן של משפיעניות הרשת והן מגייסות אותן לקמפיינים שונים. איזו חברת טיפוח גייסה שתיים מהכוכבות הגדולות בארץ לצילומי קמפיין חדש?

כל צרכן בר דעת יודע שהיום חברות גדולות משקיעות בקמפיינים לא רק על גבי מסך הטלוויזיה או שלטי חוצות, אלא גם ובעיקר ברשתות החברתיות בזכות משפעיניות רשת. בארץ, יש לנו כמות יפה ומכובדת של נשים חזקות ששולטות באינסטגרם וזוכות למאות אלפי עוקבים. הן כמובן מנצלות זאת כדי לסגור שיתופי פעולה וקמפיינים עם החברות והמותגים הכי גדולים בארץ.
שתיים מהכוכבות הבולטות באינסטגרם בארץ הן עינב בובליל ומירן בוזגלו - אשתו של כדורגלן העבר מאור בוזגלו, שחזרה לאחרונה לארץ אחרי צילומי סרט בחו"ל. השתיים מרבות לשתף פעולה עם חברות אופנה, טיפוח וניקיון שונות ומעודדות את קהל העוקבות שלהן לרכוש מוצרים לפי ניסיונן האישי. מי שהשכילה להבין זאת היא חברה למוצרי טיפוח השיער שגייסה את השתיים.
עוד ב-
הבוקר (שלישי) בובליל ובוזגלו, שלכל אחת מהן יש כחצי מיליון עוקבים באינסטגרם, השקימו קום ויצאו מהבית מוקדם לטובת צילומי קמפיין חדש לחברת "ארגניה", לה יש מוצרי טיפוח שונים לשיער. השתיים הגיעו לסט ושיתפו בסטורי שלהן צילומים מאחורי הקלעים. עינב, שרק אתמול שיתפה בפחדים ובחרדות שתקפו אותה בעקבות כאבי ראש, צילמה סרטון עם מירן כשהן יושבות מול עמדת ההתארגנות ואמרה: "וואי, מירן איזה יפות אנחנו", וזאת ענתה לה: "חיים שלי".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.שתי פרחות דוחות. (ל"ת)טל 03/2025/12הגב לתגובה זו0 1סגור