שיווק ופרסום
ב-800 אלף שקל: הג'וב החדש של אנה זק ונטע ברזילי
אנה זק ונטע ברזילי בקמפיין ביוטי משותף לרשת הקוסמטיקה SACARA שנאמד בהשקעה של כ-800,000 שקל: "הקמפיין החדש מדגיש את מהות היופי והנשיות על כל רבדיו ובא לשנות את תפיסת העולם היופי הנשי הוא ילווה בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית"
רשת הקוסמטיקה סאקרה תעלה השבוע בקמפיין חדש עם אג'נדה חברתית, בכיכובן של פרזנטורית המותג אנה זק ולצידה בהופעת אורח הזמרת האהובה זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, שזהו קמפיין הביוטי הראשון שלה.
הקמפיין של סאקרה יעלה בתקציב הנאמד בכ800,000 ומטרתו לשנות את מהות המחשבה ותפיסת היופי הנשי. במסגרת זו יילווה הקמפיין בטקסטים בעלי אג'נדה חברתית, המנפצים את תבנית היופי המושלם, לדוגמא: "בול כמו שאת", "איפור בווליום שלך", "כל צבע - בצבע", "תני לגוונים שבך לזרוח", "יופי ללא הגדרות" ועוד.
לדברי עידו לביא, סמנכ"ל השיווק ברשת סקארה: "אנו מאמינים כי מותג ביוטי מוביל ומשפיע כסאקרה יכול לשנות את מהות תפיסת מודל היופי הקיים. הקמפיין מלווה במסרים ובתכנים המתחברים בהלימה אחת לערכי המותג ושמים דגש על שילוב של יופי המגיע מבפנים, וחיזוק הזהות העצמית". לדבריו: "המטרה בקמפיין החדש להעביר מסרים ערכיים, בעיקר בכל הקשור בליבת הפעילות של סאקרה ולאפשר לכל אחת ואחת, להיות היא עצמה, להרגיש בשיאה תוך שבירת תבנית היופי המושלם".
צילום נטע ליפקין
עוד אמר לביא: "נבחרת השגרירות המותג עימן אנו עובדים הן מודל והשראה לנשים וצעירות רבות בישראל ובעולם, ובכך הן מחזקות את האג'נדה שלנו ומדגישות את מהות הנשיות והיופי על כלל רבדיו".
עוד ב-
הקמפיין יכלול בין היתר: תשידירי טלוויזיה, שילוט חוצות, פרסום בדיגיטל, בסושיאאל, בנקודות המכירה, פעילות בנכסים הדיגיטליים של אנה זק ונטע ברזילי, וברשתות החברתיות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.היפה והחיה (ל"ת)ניר 09/2024/13הגב לתגובה זו0 1סגור
-
2.סקארהאלונה אלון 09/2024/12הגב לתגובה זו1 0נטע ברזילי מזעזעת ממש מזעזעת רק אתמול קניתי בסקארה המון מוצרים אני לא אלך יותר לסקארה לא יכולה לנשום את נטע ברזילי מחרידה ממשסגור
-
1.מה לנוע ברזילי וליופי?ששון 09/2024/12הגב לתגובה זו1 2בהמה וולגריתסגור