שיווק ופרסום

מותג האופנה הישראלי בקמפיין ראשון: "מחפשים להגיע לקהלים חדשים"

מותג האופנה ITAY BRANDS יוצא בקמפיין פרסומי ראשון מיום היווסדו. הקמפיין מלווה בסלוגן "It's all about the basics" מוערך בהשקעה כספית כוללת של מעל מיליון וחצי שקל. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בטלוויזיה, בדיגיטל ובנקודות המכירה
מערכת ice | 
איתי ברנדס (צילום אור גפן)
Itay Brands יוצא לראשונה בקמפיין פרסומי נרחב שכולל טלוויזיה ודיגיטל. הקמפיין מושק תחת הסלוגן "It's all about the basics" ומדגיש את ייחודו של המותג – אופנת בייסיק איכותית הפונה לגברים ונשים כאחד. Itay Brands הוקם בשנת 2020, על ידי בני הזוג יעל ואיתי ארביב, והוא מותג אופנת בייסיק בעיצוב עצמי.
פריטי האופנה מעוצבים ומיוצרים בארץ, תוך דגש על איכות הבדים ומחירים נוחים. המותג משיק קולקציה המביאה בשורה איכותית וטרנדית ומזוהה עם משפיעניות ואושיות אינסטגרם שונות. בתחילת דרכו, מכר המותג בחנות האונליין בלבד ובאתר הרשמי שלו, בהמשך, הוקם פופ אפ זמני, שהפך לקבוע- בקניון עופר רמת אביב. 
כיום בבעלות הרשת כ-8 סניפים ברחבי הארץ: קניון אייסמול אילת, גרנד קניון באר שבע, קניון שבעת הכוכבים הרצליה, קניון עיר ימים נתניה, קניון איילון רמת גן, קניון עזריאלי תל אביב וסניף הדגל בקניון עופר רמת אביב. בשנת 2023, בעלי רשת גוד פארם, אוהד סנדלר ואדם פרידלר, רכשו 50% מהאתר והפכו לשותפים של הזוג ארביב.
איתי ויעל ארביב, בעלי המותג: "אנו נרגשים על שיתוף הפעולה ועל הצעד המשמעותי בהרחבת קהלי המותג. מטרת הקמפיין הינו בראש ובראשונה להמשיך את חיזוק המודעות לרשת ולמותג, ולהגיע לקהלים חדשים אשר טרם נחשפו לקולקציות המדהימות שלנו. נמשיך להביא בשורות אופנתיות, נגישות ואיכותיות לקהל היעד שלנו".
און גולדשטיין, מנכ"ל משרד הפרסום לעומק התודעה: "אנו שמחים ונרגשים על האמון והבחירה במשרדנו, אך לא פחות מכך אנו נרגשים מהדרך שהמותג Itay Brands עושה ועוד יעשה. ITAY BRANDS מביאים בשורה של ממש בעולם האופנה ואנו בטוחים שהם עוד יעשו רבות בשוק האופנה הישראלי ואולי אף מעבר לזה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה