שיווק ופרסום

לראשונה בתל אביב: רשת הלואו-קוסט הוותיקה בישראל נוחתת בעיר

בהשקעה של 2.4 מיליון שקל, רשת הלואו קוסט "ביוטיקייר" מגיעה לתל אביב ומשיקה סניף קונספט בקניון דיזינגוף סנטר. החנות תושק תחת הקונספט העיצובי המחודש של הרשת 
מערכת ice |  5
קניון דיזינגוף סנטר (צילום שאולה הייטנר, מתוך אתר פיקיויקי)
רשת Beautycare (ביוטיקייר), אשר נחשבת כוותיקה והמובילה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירי לואו קוסט, עשתה בשנים האחרונות מספר שינויים והחליטה לעצב את סניפיה החדשים על פי קונספט עיצובי חדש.
לכן בחרה הרשת לפתוח סניף חדש, לאחר 30 סניפים ברחבי הארץ, במיקום הכי מבוקש מאז יום הקמתה, בעיר תל אביב. בסניף החדש שייפתח בקניון דיזינגוף סנטר תחת הקונספט העיצובי החדש, הושקעו כ- 2.4 מיליון שקל.
המודל החדשני על פיו מעוצבים הסניפים החדשים של הרשת, הופכים, לדברי החברה, את חוויית היופי ל"מפגש עצמאי ועדכני, אשר מתחבר אל הטרנד העיצובי העולמי של מותגי היופי המובילים בעולם. חוויית הקנייה היא עצמאית ומאפשרת התנסות חווייתית, יעילות וחסכון בזמן".  
מחירי המוצרים בחנות נעים ברובם בטווח שבין שקל ל-19.90 שקל, בהם ניתן למצוא ברשת מגוון עשיר של מוצרי איפור, קוסמטיקה, טואלטיקה, מניקור ופדיקור, תכשירי היגיינה, בישום וטיפוח לכל המשפחה.
גולן אלבז, מנכ"ל "ביוטיקייר" מסר: "עם כניסתנו לעיר תל אביב, בחרנו במרכז הקניות שהכי מזוהה עם העיר -  קניון דיזינגוף סנטר, על שום היותו מרכז קניות ומסחר מרכזי המשרת את כל באי העיר מפנים ומחוצה לה.  בימים מורכבים אלו, עם יוקר המחייה המשתולל,  "ביוטיקייר" מביאה את הבשורה של ביוטי לואוקוסט איכותי, ועכשיו בקונספט מרהיב אף יותר, אל מרכז הארץ. זה אמנם לקח מעט זמן, אך זו גאווה עצומה עבורנו". אלבז מסכם: "בימים אלו של עליות מחירים גורפות בכל תחומי החיים, הצלחנו במאמץ רב לשמר את רמת המחירים  הנמוכה, ולא להצטרף אל גל העליות השוטף את ישראל". 
לדברי דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף של דיזנגוף סנטר: "אנחנו מברכים על בחירת  "ביוטיקייר"  להגיע לתל אביב ועל פתיחת החנות הראשונה שלהם באזור בדיזנגוף סנטר. מדובר ברשת ייחודית הנותנת ללקוח חווית רכישה של מוצרים איכותיים במחירים נגישים ובתוספת נהדרת למבחר החנויות בסנטר המאפשרת לכל אחד למצוא מוצרים המתאימים לכיס שלו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שישדרגו את אתר האינטרנט שלהם ,לא מספיק
    בילבי 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נגיש לגלישה.
    סגור
  • 4.
    אחלה מוצרים
    אסתי 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה
    סגור
  • 3.
    היתה חנות בעבר באלנבי (ל"ת)
    אור 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בהצלחה
    לן 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סופר-פארם ורשת בי תתכוננו נבוא בהמונינו
    סגור
  • 1.
    אחלה מוצרים.בהצלחה.נגיע לבקר בקרוב (ל"ת)
    גלי 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור