שיווק ופרסום

כ-500,000 דולר ביום: סנופ דוג גוזר קופון מטורף?

המארגנים של אולימפיאדת פריז 2024 רצו שסנופ דוג יביא את הנוכחות שלו למשחקים, יהיה לבוש בבגדים עם סמל האולימפיאדה ויגרור עניין בקרב הקהל. יש גם דיווחים שגורסים אחרת ושמדובר בפייק ניוז וכי הוא אינו מרוויח את הסכום המדובר
מערכת ice | 
סנופ דוג בפרסומת (צילום Nihat Odabasi)
הראפר האייקוני, השחקן והפילנתרופ הבינלאומי סנופ דוג (SNOOP DOGG) מרוויח 500,000 דולר ביום כדי לקדם את האולימפיאידה? על פי דיווחים שונים כוכב המוזיקה מהחשובים והפופולריים בעולם מקבל סכום עתק כדי לעזור להרים את האירוע.
המארגנים רצו שסנופ דוג יביא את הנוכחות שלו למשחקים, יהיה לבוש בבגדים עם סמל האולימפיאדה ויגרור עניין בקרב הקהל. יש גם דיווחים שגורסים אחרת ושמדובר בפייק ניוז וכי הוא אינו מרוויח את הסכום המדובר. רק מנהלי הבנק של הראפר יודעים כנראה את התשובה.
רק לאחרונה דווח כי הוא יוצא בשיתוף פעולה ייחודי  עם מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס ( SKECHERS),  לרגל השקת קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת לנשים וגברים, בעיצובו וחתימתו של סנופ דוג, עם טכנולוגיית ה SLIP INS המתקדמת של סקצ'רס לנוחות מרבית.   
במסגרת השיתוף פעולה יערך קמפיין בכיכובו של סנופ דוג גם בישראל ויכלול בין היתר: פרסומות ברשתות החברתיות, בדיגיטל, בנקודות מכירה, ברדיו ועוד. כמו כן הקמפיין יקודם על ידי אמני ההיפ הופ המובילים בישראל: נס וסטילה, כפיר צפריר ועוד.

קמפיין סנופ דוג לסקצ'רס (צילום: יח"צ חו"ל)

קולקציית סנופ דוג, שנחתה בימים אלו בישראל, מתכתבת עם דור ה Z, היא צעירה, טרנדית ומתאפיינת במראה סטריט, עם אמירה אופנתית נועזת. היא נבנתה והורכבה מעיצובים שונים של הזמר סנופ דוג ומייצגת את האסתטיקה הייחודית שלו. על מנת ליצור את הקולקציה הראפר בילה שעות ארוכות באולם התצוגה של סקצ'רס, בחר גזרות המתאימות ביותר לטעמו, ו"סניפף" אותן עם חומרים ייחודיים, צבעוניות והדפסים שמשקפים את סגנונו.
סנופ דוג אמר על הקולקציה החדשה: "הצוות המצוין של-Skechers שילב את הרעיונות שלי ואת הסטייל שלי ויצרנו קולקציה לכל תחומי החיים". לדבריו:  "זה הסגנון והסוואג שלי בכל זוג,  ועם Skechers יהיה לך נוח בכל מקום שתלך. תנעל אותם עם חליפה לחתונה או על המגרש עם מכנסיים קצרים, אתה תיראה מדהים בכל מקרה כי הנעליים האלה מיועדות לכולם".

קמפיין סנופ דוג לסקצ'רס (צילום: יח"צ חו"ל)
הקמפיין החדש יחשוף את הקולקציה החדשה שכוללת נעליים עם ציור NFT של הקוף המוכר Dr. Bombay, המייצג את האלטר אגו של סנופ דוג, אותו רכש תמורת- 366,324 דולר ונכנס למועדון היוקרה של קופי ה-NFT. בקולקציה החדשה הוא מפיח בו חיים והדמות מככבת על הנעליים על רקע שחור או לבן ויוצרת מראה סטריט ייחודי ותוסס המזוהה עם סנופ דוג.  בנוסף כוללת הקולקציה דגמי סליפ אין לגברים ונשים אותן עיצב סנופ דוג בעצמו עם חותמת שמו על גבי הנעל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה