שיווק ופרסום
סופר פארם במהלך מטורף: זו נבחרת הכוכבים שתוביל את הרשת
סופר-פארם משיקה נבחרת כוכבים חדשה למועדון לייף סטייל: ידוענים ומובילי דעת קהל ביניהם עופר שכטר, גל מלכה, אניה בוקשטיין ודניאל גל, יצטרפו לסופר-פארם בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל חדש למועדון לייף סטייל
סופר-פארם גאה להציג לראשונה נבחרת כוכבים שתוביל את פעילות מועדון לייף סטייל בשנה הקרובה. הנבחרת, ידוענים ומובילי דעת קהל אהובים, שהם הורים או הורים שבדרך וביניהם עופר שכטר, גל מלכה, אניה בוקשטיין ודניאל גל, תוביל קמפיין טלוויזיה, רדיו ודיגיטל שילווה בפעילות סושיאל. הנבחרת תציג את חוויית הקניות הייחודית בסופר-פארם באמצעות כרטיס לייף סטייל, ואת המבצעים המשתנים הבלעדיים לחברי המועדון.
הקמפיין שהופק על ידי משרד הפרסום פרסמן-ברוך, מתמקד בהטבות של מועדון לייף סטייל, והערך המוסף שהוא מציע להורים צעירים. בפרסומת נראים הכוכבים בעת ביצוע רכישה בקופה. כאשר הם נשאלים אם יש להם מועדון לייף סטייל והם משיבים בחיוב, האווירה משתנה בפתאומיות והלקוחות בחנות מתחילים לרקוד. סגנון הפרסומות הכולל רקדנים הפך מזמן למזוהה עם סופר-פארם ומגיע כעת גם למועדון לייף סטייל.
הקמפיין הוא חלק ממהלך רחב של מועדון לייף סטייל, שמונה כיום כ-500 אלף לקוחות. במסגרת המהלך, הורחבו ההטבות המוצעות לחברי המועדון הן בסניפי סופר-פארם והן במגוון בתי עסק נוספים, לצד שינוי עיצובי בנראות הוויזואלית של הלוגו ונכסי המותג. את הקמפיין הפרסומי תלווה פעילות סושיאל של נבחרת הכוכבים יחד עם יוצרי תוכן נוספים וביניהם שונית חמד, שירן כדר מילר וקורל מיכאלי.
עוד ב-
סופר-פארם הייתה החברה הראשונה בישראל שהשיקה מועדון לקוחות בשנת 1997 - כיום, המועדון מונה למעלה מ-500 אלף לקוחות שנהנים ממבצעים וקופונים אטרקטיביים לקניות בסופר-פארם וברשתות מובילות נוספות. זאת בנוסף להטבות ומבצעים המשתנים מעת לעת בתחומים שונים כגון תרבות ופנאי, מופעים, אופנה, כלי רכב ומשירותים פיננסיים ייחודיים - הצעות ביטוח, הלוואות בתנאים מועדפים. הלקוחות נהנים גם מימי מכירה בלעדיים, עם מבצעים אטרקטיביים לאורך כל השנה ומהנחות קבועות אוטומטיות באלפי בתי עסק ברחבי הארץ.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה