שיווק ופרסום
רון שחר חוזר למירוץ למיליון? זאת ההפתעה שתחכה לכם על המסך
קמפיין חדש של חברת ההייטק פאפאיה יעלה במהלך שידורי העונה החדשה של "המירוץ למיליון" בקשת 12. מדובר במסע פרסום שמטרתו גיוס עובדים, בכיכובו של השחקן המוערך רון שחר. החברה הוקמה בשנת 2019 וכיום מעסיקה כמעל ל-300 עובדים, תוך שהיא ממשיכה לחפש עובדים חדשים לתפקידים שונים
קמפיין חדש של חברת ההייטק פאפאיה יעלה במהלך שידורי העונה החדשה של "המירוץ למיליון" בקשת 12. הקמפיין החדש שיעלה עם שידורי "המירוץ למיליון" יהווה קמפיין גיוס עובדים בכיכובו של השחקן המוערך רון שחר. מדובר בקמפיין פרסומי ראשון של חברת פאפאיה לגיוס עובדים ובמסגרתו עובדי החברה ישתתפו בפרסומות וישחקו "את עצמם" יחד עם שחר. את הקמפיין הפיקה חברת look&listen.
חברת ההייטק הישראלית פאפאיה המתמחה במשחקי טורנירים במובייל. מאז הקמתה לפני כחמש שנים, פאפאיה הפכה להיות מובילת שוק, מעל 30 מיליון הורדות ומנהלת כ-20 מיליון טורנירים ביום מסביב לעולם. במסגרת משחקי החברה, יכולים שחקנים להתחרות זה מול זו בטורנירים מבוססי יכולת, לאתגר את עצמם ולהשתפר, וכך להרוויח מניצחונותיהם.
הצצה לצילומים מתוך קמפיין פאפאיה בשיתוף רון שחר (צילום: יח"צ)
הצצה לצילומים מתוך קמפיין פאפאיה בשיתוף רון שחר (צילום: יח"צ)
החברה הוקמה בשנת 2019 וכיום מעסיקה כמעל ל-300 עובדים, תוך שהיא ממשיכה בגיוס עובדים לתפקידים שונים. פאפאיה מציעה למשתמשיה חווית משחק מאתגרת, נעימה ובטוחה וצפויה להמשיך ולפתח בעתיד משחקים חדשים ופעילויות נוספות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה