שיווק ופרסום

כוכב "האח הגדול" קוטף קמפיין ענק: נבחר לפרזנטור של מותג יוקרה

כוכב "האח הגדול" גיא איתן, רושם הישג נפלא אחרי שנבחר לפרזנטור של מותג הבישום האיטלקי טרוסארדי, וכבר המריא לצילומים של הקמפיין לרגל השקת הבושם החדש במילאנו
מערכת ice | 
גיא איתן (צילום מתוך אתר האח הגדול)
כוכב "האח הגדול" גיא איתן, רושם הישג ענק אחרי שנבחר לפרזנטור של מותג הבישום האיטלקי טרוסארדי (TRUSSARDI), שישיק בקרוב בושם חדש.
 איתן כבר יצא למילאנו שבאיטליה לצורך צילומי הקמפיין לבושם החדש. איתן יצולם על ידי צוות איטלקי של מותג היוקרה וישמש כפרזנטור יחד עם כוכבים נוספים מכל העולם, כאשר בחברה בוחרים בכל שנה בפרזנטורים חדשים שיובילו את המותג.
כזכור, לאחרונה נחשפה לראשונה את בת זוגו החדשה של איתן, לאחר שהסתיר זמן מה את חברתו החדשה מעיני התקשורת והמעריצים. מדובר בתושבת העיר הרצליה, ליאור עמר. בין בני הזוג הטריים קיים פער של 13 שנים, כאשר היא בת 21 והוא בן 34. 
לפני כן, הודלפה תמונה של השניים מתנשקים, ואיתן חשף פרטים על בת זוגו החדשה, בסרטון מיוחד שהעלה לרשת החברתית אינסטגרם, שם סיפר: הכרתי מישהי שהייתה ידידה שלי תקופה, החלטנו לקחת את זה צעד קדימה, התנשקנו, תועדנו, הובכנו, כרגע אין יותר מדי מה לספר. זה בחיתולים של זה. בוא ניתן לזמן לעשות את שלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה