שיווק ופרסום
צפו: רשת האופנה בקמפיין מרגש לקראת יום העצמאות - מצדיעה לגיבורים
הפרסומת החדשה משלבת בין הפרזנטורים הקבועים של רנואר לבין אנשים שנפצעו במהלך ה-7 באוקטובר והמלחמה בעזה. את המסר החשוב יזם אלון קמינר, לאחר שהשתחרר ממחלקת השיקום בבית החולים והרגיש חריג בנוף הישראלי
![](https://img.ice.co.il/giflib/news/rsPhoto/sz_459/rsz_615_346_רנואר קמפיין גיבורים קרדיט לירן מור (1).jpeg)
רנואר בקמפיין מרגש חדש שיעלה היום (שלישי) לכבוד יום העצמאות שמתקיים השנה בצל המלחמה. את הקמפיין מוביל אלון קמינר, שנפצע במהלך מלחמת חרבות ברזל. כתוצאה מפציעתו איבד את שתי ידיו, רגל ואת עינו. יחד עם קמינר הצטרפו לקמפיין חברים נוספים ממחלקת השיקום שגם נםצעו ונפגעו במהלך מתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר ובמלחמה שאחריה.
לאחר שחרורו ממחלקת השיקום סיפר קמינר כי הרגיש חריג בנוף הישראלי. לכן, היה חשוב לו לנרמל את הנראות של קטועי גפיים. "יצאתי לרחוב בפעמים הראשונות והרגשתי מצד האנשים שונה וחריג בנוף", אמר בהודעה שהפיצה חברת רנואר לתקשורת.
"חשבתי מה אפשר לעשות כדי לעזור לציבור להיחשף אלינו יותר וגם לעזור לקטועים להרגיש יותר בנוח ולשים את זה בפרונט בקמפיין אופנה ויופי", מסר. בין המשתתפים הנוספים בקמפיין הם בן בנימין וגלי סגל, זוג מאורס שנפצע במהלך המסיבה ברעים ושניהם איבדו את רגלם הימנית.
יפעת פסטרנק, סמנכל"ית השיווק של רנואר מסרה בהודעה לתקשורת: "אני שמחה שהייתה לנו הזכות לתת במה למהלך ותקווה שיובל לשינוי בתפיסת היופי של הצעירים בישראל". הקמפיין משלב בין הפרזנטורים הקבועים של רנואר, ביניהם גם אנה זק. "מטרת הקמפיין היא הינה לנרמל את המראה של מאות הצעירים קטועי האברים המשתחררים ממחלקות השיקום לרחובות בכל רחבי הארץ ולהקל על כל הצדדים את חזרתם והשתלבותם בחברה". פסטרנק סיכמה ואמרה: "ככה אנחנו נראים עכשיו ועלינו להתגאות במי שאנחנו. יחד".
"חשבתי מה אפשר לעשות כדי לעזור לציבור להיחשף אלינו יותר וגם לעזור לקטועים להרגיש יותר בנוח ולשים את זה בפרונט בקמפיין אופנה ויופי", מסר. בין המשתתפים הנוספים בקמפיין הם בן בנימין וגלי סגל, זוג מאורס שנפצע במהלך המסיבה ברעים ושניהם איבדו את רגלם הימנית.
יפעת פסטרנק, סמנכל"ית השיווק של רנואר מסרה בהודעה לתקשורת: "אני שמחה שהייתה לנו הזכות לתת במה למהלך ותקווה שיובל לשינוי בתפיסת היופי של הצעירים בישראל". הקמפיין משלב בין הפרזנטורים הקבועים של רנואר, ביניהם גם אנה זק. "מטרת הקמפיין היא הינה לנרמל את המראה של מאות הצעירים קטועי האברים המשתחררים ממחלקות השיקום לרחובות בכל רחבי הארץ ולהקל על כל הצדדים את חזרתם והשתלבותם בחברה". פסטרנק סיכמה ואמרה: "ככה אנחנו נראים עכשיו ועלינו להתגאות במי שאנחנו. יחד".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.מרגש מאד, ועדיין לא בשביל לרכוש מכם סמרטוט שוק בכפול 20 (ל"ת)איכות לא מילה רעה 05/2024/15הגב לתגובה זו2 0סגור
-
3.כל הכבוד על היוזמה! מרגש ומבורך?? (ל"ת)אלונה 05/2024/14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.רעיון מבורך!!!!ענת מנס 05/2024/14הגב לתגובה זו1 0רעיון מבורך!!!!סגור
-
1.רעיון מרגש ומדהים. הולכת רק בזכות הפרסומת הזו לשרוף את (ל"ת)סילי 05/2024/14הגב לתגובה זו0 0סגור
מניות בולטות בת"א
-
כתב/ת מדיני פוליטי המרכז
-
כתב/ת משפט המרכז
-
עורכ.ת תוכן לדסק חדשות - משמרות לילה כל הארץ
-
מנהל/ת משמרת לדסק חדשות תל אביב
-
עורך/ת הום פייג' תל אביב
-
ראש דסק תל אביב
-
עורכ/ת תוכן לדסק חדשות תל אביב
-
כתב/ת צרכנות המרכז
-
כתב/ת דיגטל וקריפטו המרכז
-
כתב/ת שוק ההון תל אביב
-
רכז/ת מערכת תל אביב
-
כתב/ת נדל"ן תל אביב
-
כתב/ת כלכלה תל אביב
-
עורכ/ת בידור ורכילות תל אביב
-
עורכ/ת כלכלה תל אביב
-
מנהל/ת שיתופי פעולה ומכירות תל אביב
לראש
העמוד
העמוד