שיווק ופרסום

צפו: רשת האופנה בקמפיין מרגש לקראת יום העצמאות - מצדיעה לגיבורים

הפרסומת החדשה משלבת בין הפרזנטורים הקבועים של רנואר לבין אנשים שנפצעו במהלך ה-7 באוקטובר והמלחמה בעזה. את המסר החשוב יזם אלון קמינר, לאחר שהשתחרר ממחלקת השיקום בבית החולים והרגיש חריג בנוף הישראלי
מערכת ice |  4
קמפיין גיבורים רנואר (צילום לירון מור)
רנואר בקמפיין מרגש חדש שיעלה היום (שלישי) לכבוד יום העצמאות שמתקיים השנה בצל המלחמה. את הקמפיין מוביל אלון קמינר, שנפצע במהלך מלחמת חרבות ברזל. כתוצאה מפציעתו איבד את שתי ידיו, רגל ואת עינו. יחד עם קמינר הצטרפו לקמפיין חברים נוספים ממחלקת השיקום שגם נםצעו ונפגעו במהלך מתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר ובמלחמה שאחריה. 
 
לאחר שחרורו ממחלקת השיקום סיפר קמינר כי הרגיש חריג בנוף הישראלי. לכן, היה חשוב לו לנרמל את הנראות של קטועי גפיים. "יצאתי לרחוב בפעמים הראשונות והרגשתי מצד האנשים שונה וחריג בנוף", אמר בהודעה שהפיצה חברת רנואר לתקשורת. 

"חשבתי מה אפשר לעשות כדי לעזור לציבור להיחשף אלינו יותר וגם לעזור לקטועים להרגיש יותר בנוח ולשים את זה בפרונט בקמפיין אופנה ויופי", מסר. בין המשתתפים הנוספים בקמפיין הם בן בנימין וגלי סגל, זוג מאורס שנפצע במהלך המסיבה ברעים ושניהם איבדו את רגלם הימנית. 

יפעת פסטרנק, סמנכל"ית השיווק של רנואר מסרה בהודעה לתקשורת: "אני שמחה שהייתה לנו הזכות לתת במה למהלך ותקווה שיובל לשינוי בתפיסת היופי של הצעירים בישראל". הקמפיין משלב בין הפרזנטורים הקבועים של רנואר, ביניהם גם אנה זק. "מטרת הקמפיין היא הינה לנרמל את המראה של מאות הצעירים קטועי האברים המשתחררים ממחלקות השיקום לרחובות בכל רחבי הארץ ולהקל על כל הצדדים את חזרתם והשתלבותם בחברה". פסטרנק סיכמה ואמרה: "ככה אנחנו נראים עכשיו ועלינו להתגאות במי שאנחנו. יחד".  

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מרגש מאד, ועדיין לא בשביל לרכוש מכם סמרטוט שוק בכפול 20 (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד על היוזמה! מרגש ומבורך?? (ל"ת)
    אלונה 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רעיון מבורך!!!!
    ענת מנס 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רעיון מבורך!!!!
    סגור
  • 1.
    רעיון מרגש ומדהים. הולכת רק בזכות הפרסומת הזו לשרוף את (ל"ת)
    סילי 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור