שיווק ופרסום

אדידס במהלך ענק: זו הקולקציה החדשה שהוציאה לכבוד החג

לכבוד חג הפסח, אדידס משיקה קולקציית חולצות ייחודית אשר עוצבה בהשראת השכונות המוכרות של תל אביב יפו. הקולקציה כוללת 8 גרסאות של חולצות מעוצבות אשר מגיעות בצבע לבן או שחור עם הדפס של אחד מדגמי האופנה האייקונים של נעלי הספורט 
מערכת ice | 
חולצות אדידס (צילום יח"צ)
ענקית הספורט אדידס מכריזה כי לכבוד חג הפסח המתקרב בצעדי ענק, היא משיקה את קולקציית הטי שירטים הייחודית אשר עוצבה בהשראת השכונות המוכרות ביותר של תל אביב יפו
מדובר בקולקציה ייחודית ומוגבלת מאוד הכוללת 8 גרסאות של חולצות מעוצבות אשר מגיעות בצבע לבן או שחור עם הדפס של אחד מדגמי האופנה האייקונים של נעלי אדידס, Samba, Gazelle או SPEZIAL. 

החולצות המעוצבות כוללות עיטורים המאפיינים כל אזור המוטבע על גב החולצה.  השכונות האייקוניות של תל אביב יפו אשר יזכו לעיצוב ייחודי מענקית הספורט אדידיס הן פלורנטין, התקווה, יד אליהו, נווה צדק, הכרם, הצפון הישן, יפו ומרכז העיר. 
זו לא הפעם הראשונה שענקית הספורט מבצעת קולקציה מקומית מיוחדת. לרגל חגיגות ה-75 למדינת ישראל, השיקה אדידס מהדורה מוגבלת של חולצות מעוצבות עם דיוקנים של דוד בן גוריון והרצל.
כזכור, ענקית הספורט עלתה לכותרות בחודש אוקטובר האחרון בשל החנות שפתחה בדיזינגוף סנטר. לאחר שזו החליטה להציב בובה ענקית של נעלי אדידס על גג החנות, הצליחה החברה להסתבך עם עיריית תל אביב. על פי הטענה של עיריית תל אביב יפו, הצבת הבובה על גג החנות מהווה "הפרה בוטה של כללי מדיניות השילוט העירונית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה