שיווק ופרסום

רשת הסופרמרקטים מגיעה לשכונות: זו העיר שקיבלה סניף

סניף "מחסני השוק בשבילך" בפסגת זאב ירושלים, יושק בתחילת אפריל בהשקעה של מיליוני שקלים. זהו הסניף ה-11 אשר רשת מחסני השוק מפעילה בעיר. הסניף החדש בפורמט השכונתי, הוסב מסניף קו-אופ שופ המיתולוגי ברחוב יוסף נדבה 3 בעיר. הוא משתרע על שטח של כ- 1,500 מ"ר
מערכת ice |  3
מחסני השוק בשבילך (צילום שיווק מחסני השוק)
"מחסני השוק בשבילך"-הפורמט השכונתי של רשת מחסני השוק, יושק ב-2 באפריל בפסגת זאב ירושלים, בהיקף השקעה של מיליוני שקלים. הפורמט החדש, יחליף את סניף קו-אופ שופ המיתולוגי הממוקם ברחוב יוסף נדבה 3 בעיר. מדובר בסניף ה-11 אשר רשת מחסני השוק, אשר בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, מפעילה במרחב ירושלים.
סניף "מחסני השוק בשבילך" עבר שיפוץ מסיבי ומתיחת פנים משמעותית הכוללת עיצוב חדשני ושילוב טכנולוגיות מתקדמות לשדרוג חווית הקניה במקום. סניף זה כולל 1,500 מ"ר של תמהיל מוצרים מגוון  ומחלקות שונות ביניהן, קצביית פרימיום ומאפייה. כמו כן  קיימות קופות עצמאיות וכן חניה צמודה וחופשית לנוחותם של לקוחות הסניף. פתיחת הסניף הרשמית תתקיים ביום ג', ה-2 באפריל ותכלול חגיגת מבצעים משתלמת במיוחד.

מהלך הסבת סניפי קו-אופ שופ ל"מחסני השוק בשבילך", מבוצע כחלק ממהלך כולל של רשת מחסני השוק אשר רכשה בשנת 2019 את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לאחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בארץ.
מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר "קצב החיים מכתיב לנו לעשות התאמות כך שכחלק מאסטרטגיית הרשת, אנו מובילים בשורה צרכנית הבאה לידי ביטוי גם בסניפים השכונתיים ולא רק בסניפי הדיסקאונט. תושבי ירושלים והסביבה יגלו שהפורמט השכונתי שלנו משתלם במיוחד ומעניק חווית קניה בכל פרמטר- בין אם במגוון, באיכות, בטריות ובמחירים ההוגנים. לקוחות שיפגינו צרכנות נבונה ויתכננו מראש את סל הקניות שלהם יוכלו ליהנות מחיסכון כספי משמעותי, הודות להטבות ומבצעים חוצי רשת התקפים גם לסניפים השכונתיים, כשבכל יום מתקיימים מבצעים על קטגוריה שונה עליה אנו מכריזים בקבוצת הוואטס-אפ הסודית שלנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שיפוצים במיליונים ושכר מינימום לעובדים. (ל"ת)
    חנה 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מה הכוונה ב"חווית הקניה"??
    לבדני 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהמחיר גבוה מאד? שיש מחסור בחלק מהמוצרים? שחלק מהקופות סגורות? זאת החוויה הרגילה
    סגור
  • 1.
    מה עם חיפה?
    אמילי 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חובה לפתוח סניף מחסני השוק בחיפה
    סגור