שיווק ופרסום

האקזיט של הזמר הלוהט של התקופה: 350,000 שקל לשיר אחד

הלהיט שלו "פחד אלוהים", שכבש את המצעדים וכיכב בהשמעות בכל הפלטפורמות, עומד להכניס לו סכום יפה מאוד לכיס, כאשר זכויות השימוש ללהיט  המדובר נמכרו בסכום של כ-350 אלף שקלים לחברת אשראי מהגדולות בארץ. הוא גם יבצע אותו במילים מחודשות על פי הסיכום בין הצדדים
מערכת ice | 
כפיר צפריר (צילום יהונתן כץ)
שבועות בודדים אחרי שעידן עמדי עשה אקזיט גדול על שיר שלו, על פי פרסום ראשון של מאקו, זמר נוסף בדרך להכניס סכום גדול לכיס. הפעם מדובר באחד הזמרים הלוהטים בתקופה האחרונה, כפיר צפריר. 
הלהיט שלו "פחד אלוהים", שכבש את המצעדים וכיכב בהשמעות בכל הפלטפורמות, עומד להכניס לו סכום יפה מאוד לכיס, כאשר ב-mako פורסם כי זכויות השימוש ללהיט  המדובר נמכרו בסכום של כ-350 אלף שקלים לחברת אשראי מהגדולות בארץ.
 

מדווח כי פובליסיס, שהוא משרד הפרסום שעומד מאחורי המהלך עבור חברת האשראי, גם רכש את הזכויות לשיר וגם סיכם עם צפריר לכתוב מילים מחודשות כדי לבצע את הגרסה החדשה בביצוע שלו, עבור הקמפיין.
במאקו גם פורסם כי הפרסומת תעלה בקרוב אם הפרטים האחרונים ייסגרו כמו שצריך. רק לאחרונה סיפר צפריר על הלהיט: "לא חשבתי שזה יהיה להיט. היו לי כמה שירים לצידו שחשבתי עליהם הרבה יותר באותה התקופה. אני לא מרכיב לרוב את המשקפיים של הלהיטים. אני כותב, שר, מנגן, ואם אני מתחבר אני מתחבר"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה