שיווק ופרסום

רשת DECATHLON עוברת מהפך: זה מה שיקרה לסניפים בישראל

DECATHLON חושפת חזית חדשה: מודיעה על מיתוג חדש, שינוי לוגו, ועיצוב חדשני של יותר מ- 1700 חנויות הרשת בעולם: "דקטלון ישראל מחבקת את השינוי ותאמץ אותו בכל האלמנטים השיווקיים שלה, מעבר לזה, השינוי הגדול ביותר יתרחש בהמשך בחוויית הלקוח בחנויות ובפלטפורמות הדיגיטל"
מערכת ice |  1
דקטלון (צילום דקטלון)
דקטלון, מותג ספורט רב-תחומי המוביל בעולם, חושפת את המהות החדשה שלה, "Move people through the wonders of sport", ואת האסטרטגיה העומדת מאחורי השאיפה הנועזת להנגיש ספורט חדשני ובר-קיימא לכל אחד. כחלק מהתהליך, דקטלון חושפת את המיתוג החדש שלה, הכולל זהות דינמית לטווח הארוך ולוגו חדש בצורת " Orbit - מסלול".
מאז תחילת דרכה בשנת 1976, דקטלון תמיד האמינה שספורט עוזר לקהילות להיות בריאות ומאושרות יותר. והיום, אנשים זקוקים לספורט יותר מתמיד. בתחילת המסע הזה, דקטלון כתבה את אמנת ה-North Star שלה, שמשקפת את "שליחותה לטובת החברה וכדור הארץ". בהנחיית ה-North Star נולד יעד חדש: Move people through the wonders of sport.

כדי להשיג יעד זה, דקטלון מאמצת אסטרטגיה גלובלית שאפתנית, הכוללת חווית לקוח משודרגת, מחויבות חזקה לקיימות ומודרניזציה כוללת של החברה. ליבה של חווית הלקוח היא מיתוג מחדש המוצג היום. ברברה מרטין-קופולה, המנכ"לית של דקטלון הגלובלית: "היום הוא יום מיוחד מאוד הן בהיסטוריה והן עבור עתיד דקטלון. כיום, יותר מתמיד, העולם זקוק לספורט. יש לספורט כוח מאחד, והוא יכול לתרום לבריאות הגופנית והנפשית כאחד. בדקטלון, אנו רוצים להשפיע יותר על אנשים, החברה וכדור הארץ באמצעות הנעת אנשים דרך נפלאות הספורט. אני גאה לעבוד יחד עם חברי הצוות שלנו במסגרת North Star - כוכב הצפון שלנו. מדהים לראות את הקהילה המגוונת שלנו מתאחדת כדי לחגוג את מה שעושה אותנו מיוחדים: לאפשר לכל אחד לעסוק בספורט על פי התנאים שלו. אני בטוחה שהאסטרטגיה השאפתנית שלנו, המנחה את אופן העבודה שלנו, תבטיח שדקטלון תהיה מותג ספורט ייחודי המוביל בענף ושאנשים יוכלו לסמוך עליו".
זהות המותג החדשה והבולטת של דקטלון משקפת את שאיפת המותג לעתיד, מבלי לשכוח את שורשיה. לצד הכחול הבולט, היא מקבלת כעת סמל מותג חדש – Orbit - "המסלול" - המבטא תנועה, שאיפה להגיע לשיאים חדשים ומעגליות, העומדת בלב המודל העסקי המקיים של דקטלון.
דקטלון משחררת את מלוא הפוטנציאל של המותג כדי להביא ספורט לכל אחד באמצעות שפה עיצובית חדשה  למותג חדש ופשוט יותר עם 9 קטגוריות מתמחות: Quechua (הרים), Tribord (מים ורוח), Rockrider (אופני שטח), Domyos (כושר), Kuikma (מחבטים), Kipsta (ספורט קבוצתי), Caperlan  (טבע), Btwin (גלישה וניידות בעיר) ו-Inesis (חץ וקשת), ו-4 מותגים מתמחים: Van Rysel, Simond, Kiprun ו-Solognac.
דקטלון רותמת את כוחו של הדיגיטל ומהפך גלובלי באתר המסחר האלקטרוני כדי לספק חווית קניות חלקה ללקוחותיה בכל זמן ובכל מקום. שרשרת האספקה הדיגיטלית של דקטלון עברה חשיבה מחדש עם הכלים הטובים ביותר מסוגם ואלגוריתמי בינה מלאכותית כדי לאפשר תחזית מדויקת ותכנון מלאים מדוייק יותר. דבר זה כבר הוביל להפחתה משמעותית בבעיות המלאים ולשיפורים רבים, כולל הפחתת עלויות הובלה, טביעת רגל פחמנית וזמני אספקה.
דקטלון פורצת דרך ומובילה את לקוחותיה לחוויה סוחפת, הכוללת את אפליקציית הקניות 3D שלה ב-Apple Vision Pro בארה"ב. בחודשים הקרובים, יותר מ-1,700 חנויות ברחבי העולם יעברו שיפוץ עם תפאורה חדשה לגמרי, המציעה ללקוחות ניווט אינטואיטיבי, נראות משופרת של מוצרים, תצוגות פיזיות ודיגיטליות מושכות ואווירה אסתטית.
השינוי בישראל: דקטלון ישראל מחבקת את השינוי ותאמץ אותו בכל האלמנטים השיווקיים שלה, מעבר לזה, השינוי הגדול ביותר יתרחש בהמשך בחוויית הלקוח בחנויות ובפלטפורמות הדיגיטל. את השינויים הפיזיים בחנויות יחלו להטמיע בישראל עוד השנה, החל מפתיחת החנויות החדשות שיפתחו ובהמשך עבור חידוש חנויות קיימות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הדברים הטובים והמשתלמים אף פעם לא במלאי (ל"ת)
    משה 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור