שיווק ופרסום

תקציב הענק של אל על: איזה משרד יקטוף את המכרז הנחשק?

על תקציב הפרסום של אל על יתמודדו ארבעת המשרדים הגדולים בארץ בתחום הדיגיטל, באחד התקציבים הנחשקים בתעשייה המוערך במעל 20 מיליון דולר. איזה משרדים ניגשו למכרז, והיכן הוא עומד עתה? כל הפרטים
מערכת ice | 
אל-על (צילום פלאש 90, shutterstock)
לאחר תקופה מוצלחת עם מקאן, עם מיתוג מחדש וקמפיין מרגש שחרך את הרשת, באל על פנו לארבע קבוצות הפרסום הגדולות בישראל בתחום הדיגיטל להגשת הצעה לתקציב הפרסום כאשר גם מקאן כמובן בפנים.
המשרד שייבחר יעבוד בצמוד לסמנכ"ל השיווק של אל על נדב חנין שנכנס לתפקידו ביוני 2022, כחלק ממהפכת הדיגיטל שעוברת אל על מאז שנכנס לתפקיד. יש לציין שבענקית התעופה מחפשים גם את ראש מערך התקשורת הבא - כפי שנחשף לראשונה ב-ice.

באל על היו אמורים לצאת לתיחור לפני כמה שנים, אך גם תקופת הקורונה הובילה לדחיית המכרז כמו גם כניסתו בפועל של חנין לתפקיד. ארבע קבוצות ייקחו חלק בהצעות במכרז על הקמפיין הענק של אל על שמוערך בכ-20 מיליון דולר בעיקר בעולמות הפרפורמנס כמו גוגל פייסבוק וכדומה ועוד כמה מיליונים בודדים בשאר המדיה (טלוויזיה ועיתונות). מטבע הדברים לתקציב כזה, בחרו באל על את המובילים בתחום הדיגיטל שיוכלו לתת מענה לענקית התעופה ולכן הוגשה הצעה למקאן הנוכחיים, אדלר (עם גו), פובליסיס (באומן וגליקמן) וגיתם.
כרגע משרדי הפרסום רק החלו לגבש את העבודה סביב ההצעה, ועוד טרם חל הסבב הראשון בהליך מורכב וארוך עד להחלטה מי המשרד שיזכה בתקציב הענק. יש לציין שבאל על כבר הלכו על שפה מיתוגית ופרסומית חדשה, שלא תשתנה בתקופה הקרובה, אז אחד המרכיבים שיכריעו יהיה ככל הנראה המחיר אותו יציגו המשרדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה