שיווק ופרסום
סטטיק בקמפיין חדש לפרטנר: "נפלתם על הדור הלא נכון"
קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום קמפיין חדש ל-שירות ה-eSIM בכיכובו של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו). הקמפיין מתמקד בשירותי סלולר דור 5 ומבוסס על שיר האוהדים המוכר
פרטנר משיקה היום קמפיין חדש בכיכובו של סטטיק. הפעם, מתמקד הקמפיין בשירותי סלולר דור 5 של החברה. דור 5 היא הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום לשירותי סלולר, שיתרונותיה באים לידי ביטוי בעיקר במקומות הומים ועמוסים.
אסף אביב סמנכ״ל שיווק ותוכן וסטטיק (צילום מיכה לובטון)
הטכנולוגיה מאפשרת חווית גלישה מהירה של כפי 10 מדור 4, רציפות, שיהוי וזמני תגובה נמוכים, צפייה באיכות גבוהה יותר בתכני live וסטרימינג, חוויית גיימינג אידיאלית, יציבות ואמינות. כמו כן, דור 5 מאפשר Download ו-Upload עוצמתיים ומספק חווית משתמש מיטבית בשימוש באפליקציות כמו אינסטגרם, טיקטוק, וואטסאפ ועוד.
הקמפיין, שבוים על ידי שחר סגל ובהובלת משרד הפרסום מקאן תל אביב, צולם לפני מספר חודשים ולאור המצב עבר התאמה ונוספו קטעי צילום המשלבים חיילי מילואים. במקביל, משיקה החברה באופן רשמי גם את שירות ה-eSIM למכשירי סלולר, דרכו ניתן להתנייד או להצטרף לפרטנר באופן מהיר ומכל מקום, ללא צורך בכרטיס פיזי.
עוד ב-
אסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר: "כחברה שמובילה חדשנות טכנולוגית, אנחנו גאים לספק ללקוחות שלנו את חווית המשתמש הטובה ביותר בסלולר. אנחנו ממשיכים להשקיע כל העת בתשתיות איכותיות ושירות מצוין על מנת להעניק ללקוחות שלנו יותר ערך".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.צריך להיות סתום לעשות פרסומת כזאתשקוקי 02/2024/16הגב לתגובה זו2 0רק רמת פיגור כזאת תיקח שיר של מחאה הופך את השיר למוצר כזה.צריך להיות חלול לגמריסגור