
"בתקופה שבה כללי המשחק משתנים כמעט מדי יום, חובה לתת ביטוי לגמישות מחשבתית"
"לפני 10 שנים סיימתי תואר ראשון בבאר שבע ולאורך כל התואר קרץ לי תחום הפרסום. התחלתי להתראיין במשרדי פרסום וכיוונתי לגדולים. כשישבתי וחיכיתי לראיון על הספה הלבנה בבאומן, ידעתי ששם אני רוצה לעבוד. התקבלתי עוד באותו היום. אחרי שנתיים זכיתי לעבור לצד לקוח והתחלתי את הדרך שלי במחלקת התקשורת השיווקית בסופר-פארם.
אחרי כמעט חמש שנים בהן טיפלתי בשפה התקשורתית של סופר-פארם וגם במותג הפרטי לייף, החלטתי לחזור הביתה, לבאומן ולחזור לטירוף שמביא איתו משרד פרסום. אני מאמינה שמי שבאמת רוצה לעסוק בפרסום, צריך לעשות את זה בצד של העשייה, במשרד עצמו".
"במהלך הקורונה ליוויתי באופן צמוד תהליכים מול מספר לקוחות במשרד אשר הביאו איתם אינספור דילמות, יזומות ומענה לצורך שנבע מהמצב. התחושה שאני מצליחה לתת ערך ותקווה ללקוח ולהביא לו יחד עם הצוותים את המענה המתאים ביותר לצורך בעיקר בתקופה שכזאת, נותנת תחושת סיפוק אדירה".
"רגעים שבהם על אף העבודה הקשה והמאומצת דברים לא יוצאים לפועל ובעיקר לתת שירות ללקוחות שלא מעריכים את העבודה של הצד השני".
"הרגע שבו החלטתי אחרי 5 שנים לצד לקוח (גדול וחשוב), לחזור לטרפת של משרד פרסום לתפקיד ניהולי עם הרבה אחריות. היה בהחלט רגע משמעותי בקריירה שלי".
"הלידה של הבן הבכור שלי שבזכותו קיבלתי את הטייטל - אמא. מרגע זה לעבודה ולעולם הפרסום הייתה תחרות קשה על הזמן ותשומת הלב שלי. ניהול של בית עם ילדים קטנים ועבודה תובענית זה שילוב מאוד מאתגר בכל יום מחדש".
"שלא נולדתי בארץ. עליתי בגיל 5".
1. ללמוד ולהעשיר את עצמך כל הזמן. להישאר רלוונטי.
2. לא לפחד לנסות ולהתנסות.
3. לא להילחץ (זה תחום לחוץ תמיד).