טלוויזיה

ציפי רפאלי תחת מתקפה מהבית: "אמא, זה נראה לך לגיטימי?"

הדוקו-ריאליטי על הכוכבת הישראלית בר רפאלי ומשפחתה צפוי לחזור בקרוב למסך הטלוויזיה לעונה נוספת. HOT, העומדת מאחורי הסדרה, שחררה סרטון ובו חשפה קטע קטן מהעונה השנייה במהלכו דור אחיה של בר פונה לאמו בטענות: "אני מדבר איתך פעם בחודשיים בטלפון"

מערכת ice | 
בר רפאלי (צילום פייסבוק/ בר רפאלי)
סדרת הריאליטי על הדוגמנית ואשת העסקים בר רפאלי ומשפחתה צפויה לחזור למסכים בעונה חדשה, וענקית הכבלים מספקת היום (שלישי) הצצה קטנה לצופים. עונתה השנייה של "רפאליס" תוכננה לחזור למסך הטלוויזיה בחודש דצמבר האחרון. לאחר מתקפת הטרור של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר הוחלט כנראה ב-HOT על דחייתה, ועתה הגיע המועד המיוחל. 
בסרטון שנחשף היום ניתן לראות את משפחת רפאלי יושבת סביב שולחן ומנהלת שיח. במהלכו דור פונה לאמו, ציפי ושואל: "אמא אנחנו לא מדברים... אני מדבר איתך פעם בחודשיים בטלפון, זה נראה לך לגיטימי?". צפו בתגובתה של האם ציפי בסרטון שנמסר באדיבות HOT.
 

 
"הרפאליס" היא סדרה מסוג דוקו-ריאליטי סטייל קרדשיאנס שעלתה לראשונה בפברואר של שנת 2022. כוכבת הסדרה והמקבילה של קים היא בר רפאלי והסדרה עוקבת אחרי הדינמיקה המשפחתית בינה לבין שאר בני המשפחה ביניהם: רפי, אב המשפחה, ציפי, אם המשפחה שישבה בכלא, ואחיה און ובר. במהלך שידוריה, הסדרה זכתה לביקורות רבות בעיקר על כך שנתנה זמן מסך לידוענים שמואשמים בפלילים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה