תיירות

הלם בנתב"ג: ענקית הסלולר לנוחתים בישראל - "ברוכים הבאים לפלסטין"

נוסעים ישראלים שנחתו השבוע בנתב"ג היו בהלם מוחלט אחרי שקיבלו הודעה עם נחיתתם בישראל מענקית הסלולר האיטלקית "TIM", אצלה רכשו סים מקומי באירופה, בה נכתב: "ברוכים הבאים לפלסטין": "זה פשוט הזוי"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום vecteezy, shutterstock, Magma Images)
נוסעים ישראלים שנחתו השבוע בנתב"ג היו בהלם מוחלט אחרי שקיבלו הודעה עם נחיתתם בישראל מענקית הסלולר "TIM", אחת מחברות הסלולר הגדולות באיטליה, אצלה רכשו סים מקומי באיטליה, בה נכתב: "ברוכים הבאים לפלסטין".
כך למשל שי, אזרח ישראלי שטייל באיטליה ונחת אתמול (שני) בנתב"ג, קיבל הודעה מהחברה שהשאירה אותו המום לחלוטין. שי סיפר ל-N12 כי איך שהפעיל את המכשיר הסלולרי שלה עם נחיתתו בנתב"ג, הוא קיבל הודעה מענקית הסלולר בה נכתב הין היתר: "ברוכים הבאים לפלסטין! TIM מזכירה לך שכדי להתקשר לאיטליה עליך להוסיף את הקידומת 39+ למספר".
 
שי, שהיה בהלם מוחלט מהנושא, סיפר ל-N12 כי הוא רכש את כרטיס הסים של "TIM" באיטליה כדי לחסוך בעלויות, ועם נחיתתו בישראל הוא קיבל את ההודעה המדוברת: "זה מה שקיבלתי. זה פשוט הזוי".
כזכור, רק לאחרונה, אפל תיקנה באג שהציע את האימוג'י של הדגל הפלסטיני כאשר חלק מהמשתמשים חיפשו את המילה "ירושלים" במקלדת האימוג'י. בפוסט אחד ב-9 באפריל ב-X שהגיע ליותר מ-2 מיליון חשיפות, משתמש אייפון שאל האם אפל מודעת לשגיאה - והאם היא הייתה מכוונת. אפל אמרה בזמנו שהבעיה הייתה טעות ולא קודדה למקלדת בכוונה.
אבל המשתמשת, שאמרה שהיא יהודיה, סיפקה רשימה ארוכה של ערים אחרות שלא מופיעות דגל כשהן נכנסות לתיבת החיפוש של האימוג'י. עם זאת, יתכן שטכנולוגיית למידת המכונה של אפל קבעה את האימוג'י המוצע על סמך ניתוח טקסטים ממיליוני משתמשייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה