עסקי ספורט

טרגדיה בכדורסל הישראלי: הכוכב הצעיר נפטר בגיל 22

השחקן דניאל שניידר נחשב בתחילת הדרך שלו בענף להבטחה גדולה, הלך לעולמו בנסיבות טרגיות בליל אמש בתל אביב, אך בקבוצתו העיקרית בקריירה מכבי אשדוד לא הרחיבו מעבר לכך. שניידר יובא הלילה למנוחות בשעה 20:00 בבית באולם ההספדים החדש בבית העלמין באשדוד
מערכת ice |  3
כדורסל (צילום shutterstock)
מכבי אשדוד בהלם. המועדון הודיע על לכתו בטרם עת של כדורסלן העבר הצעיר של הקבוצה, דניאל שניידר, בגיל 22 בלבד. על פי הפרסום באשדודנט, הוא יובא הלילה למנוחות בבית העלמין באשדוד כשבמועדון ילוו אותו בדרכו האחרונה.
על פי הפרסום, שניידר, נחשב בתחילת הדרך שלו בענף להבטחה גדולה, דווח כי הוא הלך לעולמו בנסיבות טרגיות בליל אמש בתל אביב, אך במועדון לא הרחיבו מעבר לכך. שניידר יובא הלילה למנוחות בשעה 20:00 בבית באולם ההספדים החדש בבית העלמין באשדוד.
 
השחקן הצעיר שיחק במועדון הצהוב-כחול, עוד כשעלה לכיתה ד' ועם תחילת שירותו הצבאי נאלץ לקחת צעד אחורה. בטרם חגג את גיל 16, כבר ערך הופעת בכורה ויחידה בליגת העל שגם הייתה בלתי נשכחת, כאשר קלע 3 נקודות מול מכבי תל אביב בהיכל מנורה מבטחים.
בהודעה של מועדון הכדורסל, צוין: "מועדון הכדורסל של מכבי אשדוד המום מלכתו בטרם עת של דניאל שניידר ז"ל. תמיד היה חלק מהקבוצות הבכירות במועדון והיה ילד מאוד אהוב ע"י כולם. אנו משתתפים בצערם של המשפחה היקרה, יהי זכרו ברוך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ושוב אין קשר (ל"ת)
    אבי 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יהי זכרו ברוך
    ליאור 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כואב הלב!! עכשיו שומר עלינו מלמעלה??
    סגור
  • 1.
    יעיל ובטוח? (ל"ת)
    מישהו 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור