עסקי ספורט

הפועל תל אביב עוברת דירה? "יהיו שינויים מהותיים במועדון כולו"

בעליה של קבוצת הפועל תל אביב עופר ינאי שואף לשדרג את הקבוצה ולבנות עבורה אולם כדורסל רחב ידיים וחדשני, שצפוי להכיל כ-20 אלף מושבים. גורמים מעורים בפרטים: "הוא רוצה שהפועל תהיה קבוצת יורוליג לכל דבר, ושכבר בעונה הבאה תהיה גדולה ומשמעותית, על מנת שתוכל להתמודד עם כל קבוצה" 
מערכת ice | 
היכל קבוצת שלמה (צילום תומר נויברג/פלאש 90)
בעליה של קבוצת הפועל תל אביב עופר ינאי שואף לשדרג את הקבוצה ולבנות עבורה אולם כדורסל רחב ידיים וחדשני, שצפוי להכיל כ-20 אלף מושבים. כמה אתרים אפשריים עומדים על הפרק, כאשר עם כולם ינאי מקיים מגעים בימים אלו ממש. אחד המועמדים הבולטים הוא אזור מרכז הטניס ברמת השרון.
על פי הפרסום היום (שלישי) ב-ynet, אנשיו של ינאי כבר סיימו לעמול על תוכניות ראשוניות לגבי המקום, וכעת הם וממתינים למכרז. "ינאי תמיד חושב הכי גדול", אמרו גורמים במועדון לכלי התקשורת. "הוא רוצה שהפועל תהיה קבוצת יורוליג לכל דבר, ושכבר בעונה הבאה היא תהיה הרבה יותר גדולה ומשמעותית, על מנת שתוכל להתמודד עם כל קבוצה". 
 
"יהיו שינויים מהותיים במועדון כולו. ינאי הוא הדבר הכי גדול שיכול היה לקרות להפועל, ולראיה הוא הביא שני שחקנים ומאמן כדי לנסות לזכות עוד העונה באליפות". ביתה של הפועל תל אביב כעת הוא היכל קבוצת שלמה, שמכיל 3,500 מושבים בלבד ואינו מתאים לארח משחקי יורוליג. ינאי מבין שכדי לפתח את הקבוצה, יש להקים היכל ספורט שיתחרה באלה של מכבי תל אביב והפועל ירושלים, ויאפשר התמודדות ברמות הגבוהות באירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה