עסקי ספורט

הספורטאי היהודי המפורסם בעולם פורש בגיל 31: "מתקשה ליהנות"

כוכב הטניס הארגנטינאי-יהודי דייגו שוורצמן הפתיע והודיע על פרישה בגיל 31: "בכל פינה במגרש, כל אימון, כל נקודה בתחרות, חוויתי רגעים של שמחה גדולה. חייתי את זה באינטנסיביות רבה"
מערכת ice | 
טניס-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
דייגו שוורצמן, הטניסאי הארגנטינאי-יהודי הבכיר, הפתיע אתמול (ראשון) בהודעה על פרישה מהטניס התחרותי בגיל 31 בלבד. בפוסט ארוך שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, חשף שוורצמן כי הוא מתקשה להמשיך וליהנות ממשחק הטניס בשלב זה של הקריירה.
"בכל פינה במגרש, כל אימון, כל נקודה בתחרות, חוויתי רגעים של שמחה גדולה. חייתי את זה באינטנסיביות רבה," כתב הטניסאי הארגנטינאי. "אך היום קשה לי לעמוד בקצב. כל הרגעים היפים האלה הפכו למשהו שנושא משקל רב מדי, ואני מתקשה להמשיך ליהנות".
 
"מצד אחד, לעזוב חיים שנתנו לי כל כך הרבה זו החלטה קשה מדי, אבל מצד שני, כמה ששמחתי לשחק טניס, זה גורם לי להמשיך לרצות לשמור על החיוך על המגרש ומחוצה לו, כמו שעשיתי תמיד. עם זאת, היום קשה לי לפעמים למצוא את החיוך הזה".
שוורצמן, הממוקם כעת במקום ה-28 בדירוג העולמי, צפוי לפרוש באופן רשמי לאחר עונת 2024. בשיאו במקום ה-8 בעולם בשנת 2020 והישג השיא שלו הוא הגעה לחצי גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה אז. בקריירה חגג זכיות בארבעה טורנירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה