ויראלי

680 אלף שקל תוך 24 שעות: הסכום שגייסו משפיעני הרשת לניצולי השואה

פרויקט "מעלים זיכרון" של חברת Meta וארגון לתת פורסם ברשתות החברתיות במטרה להעלות מודעות לזיכרון השואה ולגיוס כסף לשורדים החיים מתחת לקו העוני. לראשונה התכנים יהיו זמינים לצפייה למנויי יס 
מערכת ice | 
יום השואה (צילום shutterstock)
פרויקט מעלים זיכרון גייס 680 אלף שקל עבור ניצולי שואה החיים מתחת לקו העוני, כך פורסם היום (שלישי) בהודעה לתקשורת. פרויקט מעלים זיכרון הוא פרויקט של עמותת לתת בשיתוף פעולה עם חברת Meta. לראשונה מאז תחילת התכנית תכני הפרויקט זמינים לצפייה למנויי יס באמצעות Yes VOD ו-STING+. 
במהלך הפרויקט נפגשו משפיעני רשת עם ניצולי שואה לשיחה אינטימית והעלו את הראיון לחשבון האינסטגרם. בכך, מקווים בפרויקט להנגיש את זיכרון השואה לדור הצעיר ולרתום את העוקבים הרבים לסיוע לניצולי השואה. השנה השתתפו בפרויקט ניצולי שואה ששרדו גם את אירועי מתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר. בין הידוענים שהשתתפו בפרויקט הייתה אופירה אסייג, ששיתפה בעבר על חוויותיה משמיעת עדות של ניצולי שואה
 
לסרטונים שהעלו הידוענים השונים, ביניהם גם אניה בוקשטיין, בר מינאלי וגם גוף התקשורת N12, הייתה חשיפה נרחבת. על-פי ההודעה לתקשורת, הקמפיין נחשף ל9.9 מיליון משתמשים מישראל ומחוצה לה. לסרטונים שהעלו הידוענים לחשבונות האינסטגרם שלהם נרשמו יותר מ4.2 מיליון צפיות ב-24 שעות בלבד. 
נראה כי נתוני הצפייה הגבוהים השתלמו. הפרויקט גייס 680 שקל במהלך 24 שעות בלבד תרומות עבור קשישים ניצולי שואה החיים מתחת לקו העוני. זוהי השנה הרביעית בה מתקיים הפרויקט, ובסך הכול, במהלך השנים, גייס הפרויקט 2.580 שקל סך-הכול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה