ויראלי

מגישת חדשות 12 בווידוי מרגש: "דיברנו על הכאב הגדול"

קרן מרציאנו סיפרה בהתרגשות: "לפני כמה שבועות ההורים שלה נבחרו להדליק משואה. נפגשנו ודיברנו על הכאב הגדול, ההפקרה של התצפיתניות וגם על האזהרה של נועה ששבוע לפני שמחת תורה אמרה להורים שלה: אחרי סוכות תהיה מלחמה"
מערכת ice | 
קרן מרציאנו (צילום מסך קשת 12)
מגישת חדשות 12 הוותיקה קרן מרציאנו תשדר הערב [שלישי] כתבה שחשובה לה במיוחד במסגרת המהדורה, רגע לפני טקס יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל. שבעה חודשים בדיוק חלפו מהשבת של ה-7.10, שהשאירה גם בה לא מעט זכרונות קשים וכעת היא זוכה לסגור מעגל מרגש.
מרציאנו כתבה בכאב באינסטגרם שלה: "באותה שבת ארורה הורים רבים כתבו לי וביקשו שאעזור להם למצוא את הילדים שלהם. אחת מהאמהות פנתה אלי באינסטגרם, סיפרה שהבת שלה, נועה,תצפיתנית בנחל עוז ושאבד הקשר איתה".
 
עוד היא הוסיפה וסיפרה: "לקח לי כמה שעות להבין מי זאת האמא: עדי שלמדה בשכבה מעלי בתיכון רמלה-לוד. איך מתגלגלים החיים. נועה נחטפה, נפצעה בשבי מהפצצות חיל האויר ואז נרצחה בידי מחבלי חמאס".
לסיום הדגישה העורכת הכלכלית של חדשות 12 ואחת המגישות הבכירות: "לפני כמה שבועות ההורים שלה נבחרו להדליק משואה. נפגשנו ודיברנו על הכאב הגדול, ההפקרה של התצפיתניות וגם על האזהרה של נועה ששבוע לפני שמחת תורה אמרה להורים שלה: אחרי סוכות תהיה מלחמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה