ויראלי

אורין ג'ולי חושפת כי עברה הפלה: "גילינו שאין דופק לעובר"

אורין ג'ולי משתפת הערב כי עברה לפני שבועיים הפלה: "זה היה כואב פיזית ורגשית, לקחנו יום אחד להיות עצובים ובחרנו ביום שלמחרת לשמוח ולראות כמה ניסים ראינו בתקופה הזאת"
רוני שיינר | 
אורין גולי וגל עמנואל (צילום אינסטגרם)
דוגמנית הנשק אורין ג'ולי שיתפה הערב (ראשון) כי עברה לפני שבועיים הפלה, לאחר שהיא ובעלה גל עמנואל גילו כי העובר שבבטנה איבד דופק.
"הרופאים אמרו שתהיה לי בעיה להיכנס להריון", כתבה ג'ולי והמשיכה "אני התעקשתי שאני יודעת שזה יקרה בקלות, בלי עזרים חיצוניים. שבוע לפני יומולדת 30, אני מגלה שאני בהריון. גל ואני היינו בעננים. תכננו לספר למשפחה ולחברים בפסח, אבל לאלוהים היו תוכניות אחרות".
 
"גילינו שאין דופק לעובר, במשך שבועיים התפללתי כל יום שההיריון הזה ימשיך, אבל זה לא קרה. לפני שבועיים נאלצנו לעבור הפלה. זה היה כואב פיזית ורגשית, לקחנו יום אחד להיות עצובים ובחרנו ביום שלמחרת לשמוח ולראות כמה ניסים ראינו בתקופה הזאת". 
ג'ולי הוסיפה: "אני מאמינה באמונה שלמה שזה יקרה מתי שזה צריך לקרות. החיים לא בשליטתנו, נוכל להחליט איך אנחנו בוחרים להגיב לדברים שקורים לנו. ואני בחרתי לשמוח, להאמין ולאהוב". 
מערכת היחסים בין ג'ולי ועמנואל פורסמה בנובמבר 2019. הצעת הנישואין התרחשה באוקטובר 2021, על סט צילומים מפוברק, ששימש ככיסוי. השניים התחתנו כשנה לאחר מכן, בספטמבר 2022. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה