ויראלי

בן זיני: "רצים ברשת סרטונים שלא מחמיאים לי"

סרטון שמופץ בשעות האחרונות מציג את בן זיני כשהוא מופיע מול חיילי צה"ל ונשמע לא במיטבו. בן זיני בתגובה: "כשאתה על במה ואין לך פידבק באוזן לאיך אתה נשמע, מאוד קשה לשיר"
רוני שיינר |  1
בן זיני (צילום אינסטגרם)
בן זיני הופיע אתמול בהתנדבות בפני חיילים בבסיס חיל הים בחיפה. אחד הנוכחים בקהל תיעד את זיני כשהוא מבצע את אחד משיריו ונשמע לא במיטבו.
הסרטון ובו התיעוד הופץ ברשתות החברתיות והפך לוויראלי. זיני בתגובה, מיהר להסביר כי הדבר אירע בגלל בעיה טכנית. בהמשך, אף פרסם סרטון משלו, בוא הוא מראה כי ניסה בזמן אמת לסמן לסאונדמן כי ישנה תקלה.  
 
בן זיני והסרטון שהפך לוויראלי (מתוך חשבון הטיקטוק של Bar Levy)
"משרד הבוקינג שלי פנה אלי להופיע בהתנדבות מול חיילים וכמובן שנעניתי בחיוב ולא חשבתי פעמיים. החיילים שלנו הם הגיבורים האמיתיים ואני רק רציתי להגיע ולשמח אותם", כתב בן זיני. 
 
הוא המשיך: "רצים עכשיו ברשת סרטונים שלא מחמיאים לי בלשון המעטה וכן ברור לי שכולם ממהרים להפיץ אותם כי זו עוד 'בדיחה' עבורם. מה אני יכול לומר? שכן רואים בסרטונים שסימנתי לסאונד מן שהאינרים לא עבדו ואני גם יכול להגיד שזה נשמע לא טוב. אני לא מתנער מזה".
 
בן זיני מסמן לסאונדמן כי ישנה תקלה טכנית (אינסטגרם)
בן זיני סיכם: "אז בנימה אישית, יש לי הומור עצמי אבל הפעם, רק הפעם תדעו שזה הגיע ממקום טהור של לשמח את החיילים, להרים את המורל ולהיות שם בשביל אלו שנתנו הכל מאז ה-7 באוקטובר. הייתי שמח אם רק היום תשאירו את הציניות בצד ותוכלו לראות אצלי ברשתות החברתיות את הרגעים הטובים והיפים מאתמול".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא זמר כמו שאני חוקר מוח (ל"ת)
    הרצלייני 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור