נדל"ן ותשתיות

מהפכה בתחנות הדלק: זה השירות החדש שיוצע לבעלי הרכבים בישראל

אפליקציית Cello בשיתוף רז-גל אנרגיה משיקה שירות דלקן חדש המביא עימו את בשורת הנוחות גם למי שאין רכב חברה. השירות מאפשר תדלוק במאות תחנות דלק בפריסה ארצית, בהנחה של בין 22 ל-25 אגורות לליטר בנזין מהמחיר המפוקח וזאת לצד מגוון השירותים הנוספים באפליקציה 
מערכת ice |  9
דלק (צילום freepik)
אפליקציית החניה, הדרך והתחבורה הציבורית Cello, מביאה את בשורת הנוחות לתחום התדלוק גם למי שאין רכב חברה, ובימים אלה משיקה שירות דלקן המאפשר תדלוק מוזל בבנזין או בסולר באופן מהיר, נוח ופשוט. במסגרת השירות החדש והמשותף ל-Cello ולקבוצת רז-גל אנרגיה, ניתן יהיה ליהנות מהתקנת דלקן חדש ולתדלק מבלי לצאת מהרכב או להסתבך עם התשלום בעמדת התדלוק.
באמצעות הדלקן החדש ניתן יהיה לתדלק במאות תחנות הנכללות ברשת הדלקן האוניברסלי של רז גל (סונול, דור אלון ו- Ten) בפריסה ארצית, כאשר מנויי המסלולים השונים באפליקציה והמנויים העסקיים ייהנו מהנחה של בין 22 ל-25 אגורות לליטר בנזין. שירות הדלקן יהיה זמין באפליקציית Cello לצד השירותים הנוספים - חניה, שטיפה, כבישי אגרה וכו'.
 
מדובר ביתרון משמעותי המאפשר לראות את ההוצאות המרכזיות סביב ניהול הרכב באופן דיגיטלי ומרוכז וכל זאת בחשבונית אחת, ללא צורך בשמירה על חשבוניות שונות של שירותים נוספים ועוד. שירות הדלקן החדש מביא עמו בשורה גם לבעלי רכבי סולר שיוכלו ליהנות ממחיר אחיד בכל תדלוק במאות תחנות לעומת התמחור השרירותי הנהוג. מידי חודש יוצג המחיר לליטר סולר באתר החברה ויהיה זמין במאות תחנות ובפריסה ארצית.
מנויי מסלולי הפרימיום Cello PRO/GOLD/SAVE יוכלו להנות מהתקנה חינם של הדלקן וללא דמי שירות חודשיים נוספים. ללקוחות Cello Basic דמי השירות לחצי השנה הראשונה הינם ללא עלות ולאחר מכן יעמדו על 4.90 שקל, ודמי התקנת הדלקן ברכב יעמדו על תשלום חד פעמי בגובה 49 שקל.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    חיסכון בדלק
    מיכאל 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרייר לא מתים רק מתחלפים
    סגור
  • 8.
    כוסות רוח למת
    ברונשטיין 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה כבר יחסוך 40 שקל בחודש מיכל 40 ליטר יחסוך כ 10 שקלים כפול 4 תדלוקים+ דמי מנוי יוצא בדיוק כמו תדלוק רגיל ,אז מה בדיוק חסכנו ? לגבי הממשלה שילך להם ולבנייהם לתרופות
    סגור
  • 7.
    ניסיתי, לא הלך...
    מה זה משנה 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי מנוי של חברה פרטית אחרת, נאמר לי שההתקנה חינם וכך אגן היה אבל משום מה לא יכלתי לתדלק.... יצרתי קשר וכאן התחיל סיפור מטרטר ומעייף. נשארתי בסוף בלי דלקן של החברה הקודמת ובלי ה''שירות החדשני'' תודה, אבל זה לא עובד, לי לפחות בפועל לא..
    סגור
  • 6.
    אוקיי, אבל למה להביא פרסומת במסווה של כתבה?
    דניאל 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אגב יש דלקנים שנותנים הנחות הרבה יותר משמעותיות, כמעט כולם מיועדים גם ללקוחות פרטיים.
    סגור
  • 5.
    לא זול בכלל , מצריך מנוי חודשי בלי קשר לתדלוק
    דנידין 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בדיחה
    סגור
  • 4.
    האם המחיר המופחת כולל מ.ע.מ ???
    חיימקה אבני 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התקנתי דלקן בחינם וללא כל צורך בתשלום נוסף. (לא על ההתקנה ולא על השירות). אך כשקיבלתי את החיובים, ראיתי באמת שהפחיתו כ-27 אגורות לליטר, אך הוסיפו את המ.ע.מ וכך התשלום שחויבתי עליו, היה יקר יותר מאשר אם הייתי מתדלק כרגיל בכרטיס אשראי שלי.... אז מה הועילו חכמים בתקנתם ??? שימו לב !!!
    סגור
  • 3.
    אתקין דלקן רק כשאוכל להשתמש בו בכל התחנות
    פיני, לא גרשון. 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נכון לעכשיו, כל מה שמוצע אלה דלקנים המוגבלים לחלק מהחברות.
    סגור
  • 2.
    כשישראלי אומר הנחה,הוא הולך לדפוק אותך (ל"ת)
    יודעי דבר 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 1.
    זול? לא בטוח
    נהג מחדרה 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כנראה ההנחה היא על שירות מלא ולא שירות עצמי שזה לא באמת הנחה אלא טריק יפה. + דמי מנוי + דמי התקנה... בקיצור רוצים שנהיה תלויים בזה כמה שיותר.
    סגור