נדל"ן ותשתיות

חברת נמלי ישראל חוצה את הקווים: "שובר תפיסות שגויות, ברמה הלאומית"

חברת נמלי ישראל חוברת למועצה לישראל יפה. המטרה: השקת תוכנית לימודים חדשה לבתי הספר היסודיים שמטרתה לעסוק בפעילותם ובתרומתם של הנמלים לכלכלת ישראל. המנכ"ל בפועל טיקו גדות: "המהלך מעניק לילדים את הכלים להבין את החשיבות והמשמעות של הנמלים, גם כגורם שמשפיע על הסביבה ומעודד קיימות"
מערכת ice | 
נמל חיפה (צילום ליאור פתאל)
חברת נמלי ישראל (חנ"י) יחד עם המועצה לישראל יפה משיקים תוכנית לימודים חדשה המיועדת לילדי בתי הספר היסודיים בכיתות ד'-ה'. התוכנית עוסקת בפעילותם של נמלי ישראל, תרומתם לכלכלת ישראל וגם לאזור ולעיר, חשיבותם הגיאו-פוליטית, וגם בהיותם שומרים על הסביבה, מעודדים קיימות ומהווים תשתית ירוקה שמקדמת את נושא הסביבה.
תוכנית הלימודים המשותפת של חנ"י ושל המועצה לישראל יפה פועלת בשנת הלימודים הנוכחית ביותר מ-30 בתי ספר יסודיים בערי הנמל חיפה ואילת והיא צפויה להתרחב במהלך שנת הלימודים הבאה. התוכנית מורכבת מ-5 מפגשים של שעתיים המועברים על ידי מדריכים מיוחדים שעברו הכשרה לתכנים המיוחדים. 
 
בחמשת המפגשים מקבלים הילדים תוכן שנותן את הכלים להבין את המשמעות של עיר נמל, בחשיבות הנמלים בישראל לכלכלה ולמשק, היכרות עם פעילות הנמל, הנמל כעוגן לפעילות כלכלית, ונמלי הים כתשתית שמפתחת ומעודדת קיימות.
המנכ"ל בפועל של חנ"י, טיקו גדות, מציין כי תוכנית הלימודים המשותפת היא חלק ממהלך נרחב יותר של החברה בתחום של יחסי עיר-נמל: "תוכנית הלימודים המשותפת מעניקה לילדים המתגוררים בערים בהם פועלים הנמלים את הכלים להבין את החשיבות והמשמעות שלהם גם ברמה המקומית וגם ברמה הלאומית. שילבנו בתוכנית תכנים מיוחדים שמסבירים כי הנמלים הם דווקא גורם שמשפיע בצורה מאוד חיובית על הסביבה וגם מקדמים קיימות. מדובר בתוכן שבהחלט שובר תפיסות שגויות שקיימות אצל ציבורים נרחבים ואנחנו מבקשים לשנות זאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה