נדל"ן ותשתיות

אחד הישובים המבוקשים בישראל מתרחב: 100 דירות חדשות בדרך

קבוצת שפונדר פדלון, המשווקת ומבצעת את פרויקט "הגלריה" באבן יהודה, החלה את הקמתו, זאת כאשר כבר הצליחה החברה למכור כ-81% מהדירות בפרויקט, בו  מתוכננות סך של 100 יחידות דיור, תמורת יותר מ-175 מיליון שקל
מערכת ice | 
פרויקט הגלריה (צילום יחצ)
קבוצת שפונדר פדלון, המשווקת ומבצעת את פרויקט "הגלריה" באבן יהודה, החלה את הקמתו, זאת כאשר כבר הצליחה החברה למכור כ-81% מהדירות בפרויקט, בו  מתוכננות סך של 100 יחידות דיור. 
בשלב הפריסייל מכרה הקבוצה 30 יח"ד למגורים בהיקף מכירות של כ-124 מיליון שקל  במחיר המשקף מחיר ממוצע של כ-25,000 שקל למ"ר. כאשר את הדירות האחרונות עד כה שיווקה החברה במחיר של כ-28,400 שקל למ"ר. הנתון משקף עליית מחיר של כ-13.5% אחוז ביישוב היוקרתי והמבוקש בשרון.
 
פרויקט "הגלריה" של היזם יהושוע שפונדר, אותו כאמור משווקת הקבוצה, כולל הקמת קומפלקס חדש למגורים ובו 100 יחידות דיור, בשכונה הצפונית החדשה לצד פיתוח סביבתי ירוק ומושקע, פארקים, מרכזי קניות, תעסוקה ומסחר באבן יהודה וכן קרבה לצירי תנועה ראשיים. 
הפרויקט שיצא לשיווק במסגרת הפריסייל בחודש דצמבר 2022, החל כעסקת קומבינציה לפיה מתוך 100 היחידות למגורים שייבנו משווקת החברה 57 יחידות למגורים, כאשר היתר נמסרות לבעלי הקרקע. החברה משווקת בפרויקט דירות בדגמים שונים של 3,4,5  חדרים וכן דירות דופלקס וטריפלקס גן-גג רחבות ידיים. בימים אלו קיבל הפרויקט כאמור היתר, והבניה החלה. פרויקט "הגלריה" תוכנן על ידי משרד האדריכלים בוטגה רוזה ובניצוחו של האדריכל אבי עובד. 
לדברי ארז שפונדר, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת שפונדר פדלון: "אבן יהודה נחשבת היום לאחד היישובים המבוקשים בישראל, גם בשל איכות החיים הגבוהה שהיישוב מציע, הנגישות הגבוהה שלו והקרבה לעיר מרכזית, וכן לשירותי מסחר , פנאי ותעסוקה ענפים שהיישוב מספק לתושביו וכן בזכות האוכלוסיה האיכותית".
עוד הוסיף שפונדר: "כמי שגדל באבן יהודה ומכירים את ה-DNA של התושבים ואת האבולוציה שלו, בחרנו לתכנן פרויקט שיתאים לאופי והצביון המושבי אך מודרני של הקהילה. ראינו את ההתאמה שביצענו בביקושים הגבוהים לדירות בפרויקט. הפרויקט נמצא בצמוד לסקייט-פארק והפאמפ-טראק החדשים, קרוב ליציאה לכביש 4, לבית הספר הדסים וכמובן לשטחים ירוקים פתוחים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה