מינויים

דלתא בשינוי מסקרן: זו סמנכ"לית הכספים החדשה שמונתה

חברת דלתא גליל תעשיות, מודיעה על מינויה של לילך פיורסקי לסמנכ"לית הכספים הראשית של החברה. פיורסקי תחליף את אסף אלפרוביץ אשר כיהן בתפקיד ב-4 וחצי השנים האחרונות עד שפרש לאחרונה
מערכת ice | 
מינוי-אילוסטרציה (צילום freepik)
חברת דלתא גליל תעשיות, מודיעה היום (שלישי) על מינויה של לילך פיורסקי לסמנכ"לית הכספים הראשית של החברה. פיורסקי תחליף את אסף אלפרוביץ אשר כיהן בתפקיד ב-4 וחצי השנים האחרונות עד שפרש לאחרונה, וימשיך בתפקידו עד סוף יולי, כאשר בזמן הזה הוא ילווה את לילך עד לכניסתה לתפקיד.
לפיורסקי ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתאגידים גלובליים, במגוון תפקידי ניהול פיננסיים בכירים וקשרי משקיעים בחברות ציבוריות בארה"ב ובישראל. בין תפקידיה האחרונים שימשה פיורסקי כסמנכ"לית הכספים של חברת Stratasys Ltd (NASDAQ: SSYS), ספקית טכנולוגיית הדפסת תלת-מימד, עם הכנסות שנתיות של מעל ל-650 מיליון דולר. בעברה עבדה פיורסקי  בPMC-Sierra Inc. ,Check Point Software Technologies, Wind River Systems, וכן בחברת הייעוץ Ernst & Young.
 
אייזיק דבח, בעל השליטה בדלתא ומנכ"ל החברה, מסר: "אני שמח שלילך בחרה בדלתא כבית המקצועי הבא שלה. אני משוכנע, שהמקצועיות והניסיון שהיא מביאה איתה, בזירה המקומית והגלובלית, יתרמו להמשך הצמיחה של דלתא. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לאסף אלפרוביץ, שכיהן כסמנכ"ל הכספים בחברה בארבע וחצי השנים האחרונות.  לאסף חלק משמעותי בהתפתחות החברה וצמיחתה בשנים האחרונות".
לילך פיורסקי, מסרה אחרי מינויה לתפקיד: "אני גאה להצטרף לאחת החברות המובילות בישראל ובעולם. אעשה הכול, כדי לסייע לאייזיק ולהנהלת החברה להגיע להישגים נוספים ומשמעותיים. אני מודה לדלתא ולאייזק על האמון ועל הבחירה בי לתפקיד".
לילך פיורסקי (צילום: דלתא תעשיות)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה