תקשורת ומדיה

משפחות מפונים לערוצי הטלוויזיה: "אל תשדרו את טקס יום העצמאות"

60,000 אזרחים דרשו ממנכ"לי כאן 11, חדשות 12 ו-13 לשדר את טקסי המפונים ומשפחות החטופים במקום האירועים הממלכתיים. בין השאר נכתב בדרישה: "מירי רגב מתכננת טקס יום עצמאות שהוא מפגן של אטימות ויומרנות, ללא קהל". לדבריהם, "יש לנו כוח לגרום לערוצים לא לשתף פעולה עם ממשלת ההפקרה והכישלון"
מערכת ice |  4
הפגנות למען החזרת החטופים (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
60,000 אזרחים ואזרחיות דורשים ממנכ"לי כאן 11, חדשות 12 וחדשות 13: שדרו את טקסי המפונים ומשפחות החטופים במקום הטקס הממלכתי. את הקמפיין יזם בר חפץ, חבר קיבוץ נירים, שהוא ומשפחתו ניצלו מטבח ה-7 באוקטובר, ואליו הצטרפו עשרות אלפי אזרחיות ואזרחים שחתמו על הדרישה.
המכתב שוגר הבוקר (שלישי) ללשכות מנכ"לי ערוצי הטלוויזיה, באמצעות תנועת זזים - קהילה פועלת.  בין השאר נכתב בדרישה: "השנה נציין את יום העצמאות בפצעים פתוחים, שהמעבר החד מיום הזיכרון לא ירפא והטקס הממשלתי רק זורה עליהם מלח ומנרמל אשליה של שגרה בזמן שהחטופים נמקים בעזה. מירי רגב מתכננת טקס יום עצמאות שהוא מפגן של אטימות ויומרנות, ללא קהל".
 
"כשתושבי נירים, נתיב העשרה, בארי, ניר עוז וישובים נוספים בנגב לא יודעים מתי יחזרו הביתה, רגב מתכננת להדליק משואות ביישובים שהם פונו מהם. גם יישובי הצפון - קריית שמונה, מנרה ואביבים - יהיו מחוץ לבתיהם ביום העצמאות", נכתב בפנייה. "קהילות הקיבוצים, המושבים והערים, ששרדו את הטבח ופונו מבתיהן, יציינו את ערב יום העצמאות בטקסים שהן לבדן יחליטו איך לערוך".
"התקשורת צריכה לשדר סולידריות כלפיהן - ולשדר את הטקסים שלהן במקום את הטקס המנותק של הממשלה שהפקירה אותן ב-7 באוקטובר. אנחנו הצופים בערוצים וביחד יש לנו כוח לגרום לערוצי השידור לא לשתף פעולה עם ממשלת ההפקרה והכישלון. אנחנו הצופים שלכם, אנחנו הציבור, אנחנו עם תושבי העוטף, אנחנו עם החטופים - אל תתנו יד להמשך ההתעמרות במשפחות השכולות ובישוביי העוטף. אל תשדרו את טקס יום העצמאות הממשלתי, שדרו את הטקסים של המפונים ומשפחות החטופים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רעיון מעולההה נראה אם יצא לפועל. (ל"ת)
    ענת 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ערוץ 14.
    יהודי. 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לכן יש לנו את ערוץ 14 שבו נצפה בחגיגות יום העצמאות תודה.
    סגור
  • 1.
    כמובן שרק ערוץ הרעל 14 השופר של המושחת ישדר
    אלי קופטר 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את הטקס
    סגור
  • כולם יישדרו את הטקס. (ל"ת)
    גל 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור