תקשורת ומדיה

שיתוף פעולה ושאיפה לשוויון: יקנעם ועוספיה למען החיילים

המרכזים הקהילתיים של יוקנעם ועוספיה קיימו אימון איגרוף משותף בסימן אחדות, במטרה להצדיע לחיילי צה"ל 

מערכת ice | 
ציון עיני אגרוף (צילום יחצ)
קבוצת האגרוף של נבחרת יקנעם קיימה אימון משותף עם נבחרת עוספיה באגרוף. חברי הקבוצה מיקנעם, שמתאמנת במרכז הקהילתי בעיר, סיפרו כי התקבלו בעוספיה בזרועות פתוחות, עם כיבוד ושתיה ונהנו מאוד מחוויית אימון מאתגרת.
מנהלת מחלקת ספורט ביקנעם תמי לבני-צור מסרה: "גם בימים קשים אלו, אנחנו שומרים גם על ספורטיביות ומקיימים אימוני ספורט משותפים עם אחינו הדרוזים, הלוחמים לצידנו בשדה הקרב. האימונים המשותפים מחזקים את ההיכרות והאחווה בין הלוחמים על זירת האיגרוף". 
משה יוסוב, מאמן קבוצת האגרוף ביקנעם: "המפגש הספורטיבי נועד גם לגבש את המתאגרפים מיקנעם ומעוספייה, גם לתת כוח לעורף - לבנים ולחיילים באמצעות אחדות, שכל כך חשובה בימים אלה.
 

במפגש השתתף גם אלוף הארץ באגרוף אדם כיוף. חזרנו עם הרגשה טובה ובקרוב אנו נערכים לארח את עמיתנו מעוספיה לאימון משותף נוסף, הפעם במרכז הקהילתי יקנעם. קבוצת האיגרוף של יקנעם קיימת כעשר שנים ונכון להיום משתתפים בה כ-30 ספורטאים, החל מגיל 7 ועד 40".

עִסְפִיַא היא מועצה מקומית דרוזית במחוז חיפה אשר שוכנת על הכרמל וגובלת בפארק הכרמל. רוב תושבי המועצה (כ-75% נכון לסוף 2021) הם דרוזים, ומיעוטם ערבים-נוצרים ומוסלמים. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה