משפט

זוועה בקופת החולים: לא היה מרוצה מהטיפול - ושבר לרופא את היד

תקרית אלימה בסניף קופת חולים במזרח העיר ירושלים. כנגד התוקף הוגש כתב אישום. "נמשיך לפעול נגד כל מי שינהג באלימות כנגד עובדי ציבור ובפרט צוותים רפואיים הפועלים להצלת חיים"
מערכת ice | 
קופת חולים (צילום freepik)
עוד מקרה אלימות כנגד צוות רפואי. אדם בן כ-40 שבר את ידו של הרופא שטיפל בו, כעת הוא מועמד לדין, כך פרסמה היום (שלישי) דוברות משטרת ישראל. על פי הדיווח, המטופל, תושב מזרח ירושלים, הגיע אל סניף קופת החולים ובעקבות חוסר שביעות רצון מהטיפול שניתן לו במקום תקף את אחד הרופאים. כתוצאה מהתקיפה נשברה ידו של הרופא. 
התוקף נעצר ומעצרו הוארך מספר פעמים. היום הודיעה המשטרה כי סיימה את החקירה בעיינו של החשוד וגיבשה תשתית ראייתית מספקת על מנת להגיש נגדו כתב אישום. כתב האישום הוגש על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים. החקירה נוהלה על ידי חוקרי תחנת שלם. 
 
בשנים האחרונות נרשמו מספר מקרי אלימות קשים כנגד רופאים וצוות רפואי. בעקבות מקרים אלו מנכ"ל משרד הבריאות ושר הבריאות הודיעו כי ימצו את הדין עם התוקפים. בנוגע לתקיפה שהתרחשה בירושלים אמר רפ"ק נדב רפופרט, קצין החקירות והמודיעין של תחנת שלם: "נמשיך לפעול נגד כל מי שינהג באלימות ובריונות, יתקוף ויאיים על עובדי ציבור ובפרט צוותים רפואיים הפועלים להצלת חיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה